اتريوم 2.0 در حال راه اندازى فناورى جديدش

pouyam exchange
2 سال قبل
اتریوم

تاریخ : ۱۴۰۱،۰۴،۲۱

ساعت : ۲۳:۰۰

بزرگترین شبکه لایه 2 در اتریوم از نظر کل ارزش قفل شده (TVL)، آماده ارائه فناوری جدید Arbitrum AnyTrust با راه اندازی زنجیره Arbitrum Nova است که به صورت زنده در شبکه اصلی و برای توسعه دهندگانی که مایل به استقرار برنامه ها و راه حل ها قبل از راه اندازی عمومی برای کاربران هستند در دسترس می باشد.

اوایل سال 2022 (اواخر 1400)، آربیتروم از راه اندازی فناوری AnyTrust بهینه شده برای تراکنش های بسیار کم هزینه و امنیت بالا خبر داد. برای آزمایش زنجیره تازه منتشر شده، این پروژه اولین شبکه ساخته شده با فناوری جدید آربیتروم Nova را معرفی می کند.

Screenshot 2022 07 12 at 17 34 02 Biggest Ethereum Layer 2 Introduces New Chain with Ultra Low Cost Transactions 207x300 - معرفی زنجیره جدید با تراکنش های بسیار کم هزینه توسط Arbitrum

پس از انتشار Nova، آربیتروم دو زنجیره مجزا در شبکه اصلی دارد. شبکه جدید بیشتر برای برنامه های اجتماعی و بازی طراحی شده است، در حالی که شبکه اول به عنوان خانه ای برای پروژه های دیفای و NFT عمل می کند.

قبل از راه اندازی عمومی برای کاربران نهایی، Nova به همه توسعه دهندگانی که مایل به استقرار برنامه های خود در شبکه جدید هستند، دسترسی شبکه را می دهد. اگر مایل به ساخت چیزی در Nova هستید، می توانید همین امروز درخواست دسترسی کنید. گام بعدی این شبکه، گشودن زنجیره جدید به روی همه و آزمایش پایداری Nova قبل از اجرای پروژه‌های جدید و توسعه یک اکوسیستم قوی است. کاربران نهایی می توانند در هفته های آینده از شبکه جدید استفاده کنند.

فناوری AnyTrust

تفاوت اصلی بین Rollups و AnyTrust در درجه عدم تمرکز و هزینه های تراکنش است. زنجیره‌ های AnyTrust روش خود را برای ایجاد امنیت معرفی می‌ کنند که امکان تراکنش‌ های ارزان‌ تر را فراهم می‌کند، برخلاف Rollups که امنیت را مستقیماً از لایه 1 به ارث می‌ برند.

شبکه های ساخته شده با فناوری AnyTrust را می توان برای استقرار برنامه هایی استفاده کرد که به هزینه بسیار حساس هستند و انتظارات حجم تراکنش بالایی دارند. یکی از نمونه های قابل توجه پروژه های بازی برای درآمد یا برنامه های اجتماعی مبتنی بر بلاک چین با سطح بالایی از تعامل بین کاربران است.

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Ivofrz

2 ماه قبل
0
0

buy viagra professional feeble – avana express levitra oral jelly earn

پاسخ

Lhtnyr

1 ماه قبل
0
0

buy bactrim 960mg pills – bactrim drug tobramycin for sale online

پاسخ