تحلیلگران می گویند لایت کوین 21٪ افزایش یافته است

sarah
3 سال قبل
خبر های فاندامنتال

اخیراً ، تحلیلگر و تأثیرگذار معروف رمزنگاری “Coin Bureau” در مورد “یکی از قدیمی ترین سکه های فروش در بازار” صحبت کرده است. وی در یک ویدئوی YouTube (با عنوان: “لایت کوین: آیا LTC به طور جدی دست کم گرفته شده است؟) که در 18 مه منتشر شد ، وی توضیح داد که لایت کوین چیست ، چگونه کار می کند ، پشتیبانی حریم خصوصی آینده لایت کوین چیست، او قیمت را تجزیه و تحلیل کرد ، در مورد پتانسیل قیمت LTC صحبت کرد ، نکات مثبت و منفی لایت کوین را مورد بحث قرار داد ، نقشه راه لایت کوین را بررسی کرد و دیدگاه کلی خود را در مورد لایت کوین ارائه داد.

“علاوه بر سرمایه گذاران خرده فروشی ، LTC نیز طی چند ماه گذشته سهم نسبتاً منفی سازمانی خود را دیده است. بیشتر این پول از طریق Grayscale’s Litecoin Trust تأمین شده است ، که ظاهراً 80٪ از کل LTC استخراج شده در فوریه را خریداری کرده است. ” “اگر از خود می پرسید که چقدر LTC می تواند بالا برود ، این واقعا به LTC بستگی دارد. اگر BTC یک 2X یا 3X بکشد ، من فکر می کنم که در نهایت شاهد یک حرکت مشابه برای بسیاری از آلت های بزرگ ، از جمله LTC خواهیم بود … من می توانم بگویم LTC در پایان این بازار گاو به 1000 دلار برسد. “
“من پیش بینی می کنم که در ماه های آینده شاهد خبر های صعودی بیشتری در مورد لایت کیوت خواهیم بود ، و این همچنان LTC را به بالاترین حد خود می رساند.” “روی کاغذ ، لایت کوین یکی از بهترین ارزهای رمزپایه در بازار است.”

طبق داده های Crypto ، در حال حاضر (از ساعت 04:42 UTC در تاریخ 25 مه) ، لایت کوین در حدود 181.38 دلار معامله می شود ، که بیش از 21 درصد در دوره 24 ساعته گذشته است.

ترجمه اختصاصی از : pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Yvdqhz

3 ماه قبل
0
0

buy zidovudine 300mg sale – order allopurinol 300mg online

پاسخ

Znsgny

3 ماه قبل
0
0

order clomipramine 25mg sale – tofranil uk generic sinequan 75mg

پاسخ

Ftwcik

3 ماه قبل
0
0

buy azithromycin generic – ofloxacin cheap how to get ciprofloxacin without a prescription

پاسخ

Rymiqq

3 ماه قبل
0
0

how to get clindamycin without a prescription – cefixime ca buy chloramphenicol pill

پاسخ

Ibcvxq

2 ماه قبل
0
0

buy viagra professional coach – kamagra jack levitra oral jelly roar

پاسخ

Hnnegr

3 هفته قبل
0
0

order spironolactone 100mg pill – revia oral revia 50 mg drug

پاسخ