تحلیل قیمت بایننس کوین

neda
2 سال قبل
بایننس کوین

بیت کوین نتوانست سقف قیمت 50 هزار دلاری خود را براندازد ، اما بازار آلتکوین هفته ای آرام را پشت سر گذاشت ، بایننس کوین مانند اکثر همتایان خود ، مجبور شده است دیرهنگام با فشار فروش دست و پنجه نرم کند. یک کانال نزولی ارزش نزولی BNB را به طور دقیق ترسیم کرده است ، یکی با بالا و پایین ترین سطح مشخص می شود. با این وجود ، به نظر می رسد که روند صعودی بزرگتر آلت کوین باید به حرکت در جهت شمال الهام بخش باشد. در زمان نگارش این مقاله ، بایننس کوین ۴۷۴ دلار ارزش داشت که 2 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

کانال نزولی BNB ، که پس از بالا رفتن قیمت 517.7 دلار افزایش یافت ، به مدت یک هفته ادامه داشت. از آنجا که این الگو در پشت یک روند صعودی قوی ظاهر شد ، می توان انتظار داشت که تنظیمات به عنوان یک الگوی تداوم عمل کند. حرکت ناگهانی بالای آخرین نوسان BNB یعنی 481.1 دلار ، احتمال صعود را افزایش می دهد ، در حالی که بازگشت بین 487 تا 480 دلار نیز به نفع گاوهاست.

پس از اتمام شکست ، می توان اهداف را 540 دلار تعیین کرد. این امر 13 درصد جهش از زمان مطبوعات BNB را نشان می دهد. اگر افزایش قیمت در خط روند بالا رد شود و کانال BNB نزدیک به 437.6 دلار سقوط کند ، قیمت در معرض افت بیشتری قرار می گیرد ، زیرا این حرکت استقبال فروشندگان کوتاه مدت را خواهد داشت.

اگرچه به نظر می رسید که بایننس کوین در حال آماده سازی برای صعود است ، اما هنوز زود است. حجم معاملات 24 ساعته و ADX باید با دقت پیش بروند زیرا این امر بینش بیشتری را برای نوسان قیمت فراهم می کند. معامله گران می توانند BNB ایمن و طولانی را تنها پس از بسته شدن قیمت بالای 481 دلار معامله کنند و سود خود را 540 دلار تعیین کنند.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Saqazx

2 ماه قبل
0
0

buy viagra professional statue – super avana big levitra oral jelly online around

پاسخ