ضرر 440 میلیون دلاری تسلا در ذخایر بیت کوینش

pouyam exchange
2 سال قبل
بیت کوین


بر اساس گزارش منتشر شده روز یکشنبه توسط The Telegraph، انتظار می رود کمپانی بزرگ خودروهای برقی تسلا (NASDAQ:TSLA) در گزارش عملکرد سه ماهه آتی خود زیان 440 میلیون دلاری را گزارش نماید.

تسلا با خرید 1.5 میلیارد دلار بیت کوین در فوریه گذشته (بهمن 99)، سر و صدای زیادی در جامعه سرمایه گذاران نهادی ایجاد کرد و با همین اقدام، قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان را به بالاترین حد خود رساند. پس از آن، این سازنده خودروهای برقی، بخشی از دارایی های خود را در مارس 2021 (اسفند 1400) فروخت تا نقدینگی این ارز دیجیتال را آزمایش کند.

ذخیره بیت کوین این شرکت از آن زمان تاکنون بدون تغییر باقی مانده است، علیرغم اینکه چند ماه گذشته پذیرش این رمزارز پیشرو برای پرداخت محصولات خود را متوقف کرد و باعث اصلاح شدید قیمت شد. طبق اعلام رسمی تسلا، در ماه فوریه (بهمن 1400) ذخیره بیت کوین آن بالغ بر 2 میلیارد دلار ارزش داشت ولی با توجه به سقوط سنگین بازار ارزهای رمزنگاری شده، این خودروساز تحت مالکیت ایلان ماسک از 51 میلیون دلار کاهش در ارزش ذخیره بیت کوین خود خبر داد.

گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین با قیمت 19105 دلار معامله می شود و سهام تسلا در آخرین جلسه معاملات نزدک، با 1.24% افزایش با قیمت 681.79 دلار بسته شد.

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Abqqdp

2 ماه قبل
0
0

cialis soft tabs urgent – caverta float viagra oral jelly online goodness

پاسخ

Zmyhrb

1 ماه قبل
0
0

buy fulvicin 250 mg online cheap – fulvicin pill buy gemfibrozil cheap

پاسخ