فعالیت نهنگ های اتریوم باعث نگرانی توسعه دهندگان شده است

neda
2 سال قبل
اتریوم

فعالیت نهنگ ها در روزهای اخیر به منبع نگرانی توسعه دهندگان اتریوم تبدیل شده است. اتریوم اکنون با قیمت ۳ هزار دلار معامله میشود. در زمان انتشار، این دارایی در سطح 2846 دلار معامله می شد و افزایش به سمت عبور از نقطه مقاومت می تواند کلیدی برای رسیدن این دارایی به بالاترین حد جدید باشد.

داده‌های زنجیره‌ای نشان‌دهنده الگویی از افزایش فعالیت نهنگ‌ها همراه با قیمت اتریوم است. در آخر هفته، فعالیت نهنگ ها در شبکه اتریوم به بیش از 8 میلیارد دلار رسید که آن را به بالاترین سطح از 24 فوریه تبدیل کرد.

همانطور که ZyCrypto دیروز گزارش داد، جریان خروجی اتر از صرافی‌ها به بالاترین حد خود رسیده است و نزدیک به 200,000 اتر از صرافی‌های اصلی ارز دیجیتال در یک روز برداشته شده است. از سوی دیگر، سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی پس از ناکامی در مطابقت با اشتیاق نهنگ‌ها، پا پس کشیده‌اند. این معامله‌گران خرده‌فروشی علیرغم کنترل 55 درصد از کل عرضه اتریوم، خاموش ماندند. از زمان سقوط بازار، تأثیر آنها حداقل بوده و سهم آن در حجم روزانه به طور پیوسته کاهش یافته است. اتریوم در طول هفته 15 درصد افزایش یافت و به 2979.99 دلار رسید. حجم معاملات به اوج جدیدی رسید در حالی که ارزش بازار به نزدیک به 400 میلیارد دلار رسید. این افزایش، اتریوم را با 18.42 دلار تسلط بر بازار می‌گذارد و کمی فاصله بین آن و USDT تتر که تنها 4.37 درصد را کنترل می‌کند، قرار می‌دهد.

🟣نگرانی های توسعه دهندگان

توسعه دهندگان اتریوم می گویند که خوش بینی سرمایه گذاران بر پیچیدگی شبکه تأثیر می گذارد. به گفته پیتر سیلاگی، توسعه‌دهنده اتریوم، افزایش پیچیدگی می‌تواند منجر به شکست آبشاری برای شبکه شود. تلاش‌های مهندسی برای کاهش پیچیدگی (تقسیم ماژول در اریگون، تقسیم مسئولیت در ادغام) صورت گرفته است. با این حال هرگز تلاشی برای کاهش پیچیدگی پروتکل صورت نگرفت. ما در حال حاضر از نقطه نظر هر کسی که تصویر کاملی از سیستم داشته باشد گذشته است. این بد است.» به گفته Szilagyi، یکی از دلایل بالقوه افزایش پیچیدگی، عدم وجود کانال ارتباطی واضح‌تر بین توسعه‌دهندگان و تیم تحقیقاتی است. او افزود که اگر این مشکل برطرف نشود، می‌تواند مشکلات شدیدی برای اتریوم و بازارهای ارزهای دیجیتال گسترده‌تر ایجاد کند.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Xcehli

3 ماه قبل
0
0

albuterol online buy – buy seroflo buy theo-24 Cr 400 mg without prescription

پاسخ