آیا ریپل در طولانی مدت میتواند برای دارندگان خود سودآور باشد؟

neda
2 سال قبل
خبر های فاندامنتال

قیمت XRP چندان متغیر نبوده است. بازار طی دو روز گذشته به شدت افزایش یافت ، اما این توکن برخلاف بقیه ارزش خود را از دست داد. در حالی که 3 سکه برتر [BTC ، ETH و BNB] شاهد بیش از 10 درصد پامپ هفتگی بودند ، XRP در همان بازه زمانی بیش از 5 درصد کاهش یافت.

وضعیت معیارهای زنجیره ای XRP شرایط را برای شرکت کنندگان کوتاه مدت نگران کننده تر کرد. نسبت MVRV نتوانسته به مدت طولانی در قلمرو مثبت باقی بماند. نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق یافته برای ارزیابی وضعیت عادلانه هر توکن استفاده می شود. هرگاه این نسبت مثبت باشد ، به این معنی است که قیمت دارایی پایه بیش از حد ارزش گذاری شده است. برعکس ، وقتی منفی است ، به این معنی است که توکن کمتر از ارزش است و سرمایه گذاران ارزش خود را بیش از حد معمول در بازار از دست می دهند. به عنوان مثال ، در اول اکتبر ، این نسبت به 5 درصد رسید ، اما در دوم ، به 0.08 درصد کاهش یافت. پس از آن ، XRP موفق شد چند بار به سطح 3 درصد برسد ، اما نتوانست برای مدت طولانی در آنجا دوام بیاورد.

با این حال ، در 10 اکتبر این معیار ارزش منفی 3.4 درصد را نشان داد و در زمان مطبوعات نیز ، به تازگی از قلمرو منفی خارج شده بود.بنابراین ، بلاتکلیفی نشان داده شده در MVRV ، فقط نشان می دهد که سرمایه گذاران پول خود را از دست داده اند.

 در 1 اکتبر بیش از 1 میلیارد توکن XRP جابجا شده بود در حالی که در 15 اکتبر ، ارزش مشابه نشان دهنده بیش از 720 میلیون بود.

این یک فرض رایج است که روندها در دراز مدت برای همیشه تغییر خواهند کرد. خوب ، ادعای فوق الذکر ممکن است تا آنجا که مربوط به XRP است ممکن نباشد.

Ripple Labs خدمات کاملاً منحصر به فردی ارائه نمی دهد. این شرکت یک سیستم پرداخت منبع باز ارائه می دهد و در واقع چندین رقیب دارد – هم در رمزنگاری و هم در خارج از آن. مسلماً برای پیگیری آنها سخت بوده است.

به عنوان مثال ، در مقاله اخیر ، توضیح داده شد که چگونه COTI می تواند به مرور زمان در یک لیگ XRP قرار بگیرد. COTI ، یک پلت فرم فن آوری نهایی است که به کاربران امکان می دهد راه حل های پرداخت خود را بسازند و در حال حاضر پای خود را در راه های زیادی شامل حواله های مرزی غوطه ور کرده است-چیزی که ریپل چند سال است درگیر آن است.

در خارج از زمینه رمزنگاری ، SWIFT در چنین تراکنش های مرزی برتری دارد. بیش از 11 هزار موسسه مالی در بیش از 200 کشور جهان از خدمات آن استفاده می کنند. از سوی دیگر ، ریپل تنها حدود یک سوم تعداد موسسات را در اختیار دارد که تنها در 45 کشور پراکنده شده اند. برای تشدید رقابت ، SWIFT یک سرویس جدید به نام SWIFT Go را چند ماه قبل راه اندازی کرد تا با Ripple برای انجام معاملات سریعتر رقابت کند. بنابراین ، در آینده ای نزدیک ، همانطور که دیگران در شرایط بازی مشابه خود قرار دارند ، Ripple ممکن است پروتکل اصلی پرداخت های فرامرزی نباشد. اگر این اتفاق بیفتد ، رتبه XRP کاهش می یابد و بر قیمت آن بیشترین تاثیر را می گذارد. بنابراین ، با توجه به چشم انداز همیشه در حال تحول ، حتی سرمایه گذاران نیز در این مرحله هیچ چیزی را تضمین نمی کنند. با این حال ، حسن نیتی که Ripple و XRP در طول این سالها ایجاد کرده اند ممکن است در صورت وقوع چنین سناریویی ، پروتکل را نجات دهد.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Szurel

4 ماه قبل
0
0

depo-medrol over the counter – cetirizine uk azelastine for sale online

پاسخ

Yhhplo

2 ماه قبل
0
0

disopyramide phosphate drug – brand norpace order generic chlorpromazine

پاسخ

Icnrji

1 ماه قبل
0
0

order generic lasuna – diarex pill buy himcolin without a prescription

پاسخ

Dxjyre

1 هفته قبل
0
0

buy celecoxib 100mg for sale – indocin cheap buy indocin 75mg for sale

پاسخ