اتریوم با تاخیر در برنامه مدل اثبات سهام خود به شدت کاهش یافت

neda
2 سال قبل
اتریوم

اتریوم در 24 ساعت گذشته به دلیل نگرانی در مورد تاخیر احتمالی در تغییر برنامه ریزی شده خود به مدل اثبات سهام، به شدت کاهش یافت.

طبق داده‌ های کوین مارکت کپ, دومین ارز دیجیتال بزرگ با بیش از 10 درصد سقوط به 1588.57 دلار رسید که پایین‌ترین سطح از مارس 2021 است. این توکن در سال جاری حدود 56 درصد کاهش یافته است و به مراتب بدتر از همتای بزرگ‌تر خود بیت‌کوین بوده است. آخرین ضررهای اتریوم توسط چندین عامل ایجاد شده است. تأخیر در یک بمب سختی برنامه ریزی شده، که در نظر گرفته شده است تا در نهایت استخراج معدن روی زنجیره را متوقف کند، جدیدترین منبع فشار نزولی است. ارقام بالاتر از حد انتظار تورم ایالات متحده در روز جمعه نیز بازارهای کریپتو را متزلزل کرد.

علیرغم استقرار موفقیت آمیز ادغام در شبکه آزمایشی Ropsten در این هفته، توسعه دهندگان اتریوم تصمیم گرفتند تا بمب سختی برنامه ریزی شده را به تاخیر بیاندازند. این اقدام به طور بالقوه یک برنامه ریزی شده برای حذف ماینینگ را به عقب می اندازد و نگرانی ها را در مورد تاخیر در ادغام افزایش می دهد. همچنین پیش‌بینی ویتالیک بوترین موسس مبنی بر اینکه ادغام ممکن است تا اوت آگوست اتفاق بیفتد، تردید دارد. این ادغام یکی از موردانتظارترین رویدادهای رمزارز در سال جاری است، با توجه به اینکه دومین بلاک چین بزرگ را کاملاً ثابت می کند. انتظار می‌رود این حرکت اتریوم را برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و نهادی در دسترس‌تر کند و همچنین انتظار می‌رود مشارکت جامعه در زنجیره افزایش یابد و قیمت توکن‌ها را افزایش دهد.

با توجه به شاخص‌های فنی، قیمت اتریوم یک الگوی مثلث نزولی را دنبال می‌کند، الگوی مثلثی که می‌تواند در کوتاه‌مدت شاهد افت توکن تا 1200 دلار باشد. این پیش بینی توسط تحلیلگر افسانه ای پیتر برانت ارائه شد. انتظارات از ادغام باعث افزایش قیمت زیادی در اتریوم در اوایل سال جاری شده بود و این توکن تا 3500 دلار افزایش یافت. اما هرگونه تأخیر در رویداد احتمالاً این دستاوردها را کاهش می دهد. یک اختلال جزئی در یک شبکه آزمایشی ادغام در ماه گذشته نیز باعث کاهش شدید قیمت اتریوم شده بود. ضرر در یک نوع سهامدار اتریوم، stETH، همچنین نگرانی‌هایی را در مورد شوک قیمتی در اکوسیستم اتریوم دی‌فای ایجاد می‌کند. پست اتریوم (ETH) با تاخیر ادغام 10 درصد از کار می افتد، آیا 1200 دلار در چشم است؟ اولین بار در CoinGape ظاهر شد.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

gate io coinmarketcap

1 سال قبل
0
0

I am a website designer. Recently, I am designing a website template about gate.io. The boss’s requirements are very strange, which makes me very difficult. I have consulted many websites, and later I discovered your blog, which is the style I hope to need. thank you very much. Would you allow me to use your blog style as a reference? thank you!

پاسخ

Nialda

4 ماه قبل
0
0

azithromycin 250mg pills – ciplox sale buy ciprofloxacin 500mg generic

پاسخ

Vjkiyk

4 ماه قبل
0
0

buy methylprednisolone usa – fml-forte uk order generic azelastine 10ml

پاسخ

Lzhxsg

2 ماه قبل
0
0

where to buy cotrimoxazole without a prescription – cotrimoxazole pill buy tobramycin without a prescription

پاسخ