احتیاط: کلاهبرداران جعل هویت بایننس می‌خواهند معامله‌گران ارزهای دیجیتال را به سمت سرمایه‌گذاری‌های جعلی سوق دهند

neda
2 سال قبل
بایننس کوین

یک کلاهبرداری با موضوع تبادل بایننس و بایننس کوین (BNB) توسط تیم شکارچی بدافزار در پشت وب‌سایت رایگان ID Ransomware شناسایی شده است که به قربانیان در تعیین نوع نرم‌افزار مخربی که داده‌ها را قفل می‌کند کمک می‌کند. 

خوشبختانه، تیم وب‌سایت جعلی که ادعا می‌کرد صفحه رسمی بایننس است که ظاهراً آخرین اخبار خود را منتشر می‌کند، انتخاب کردند و یافته‌ها را در صفحه توییتر خود در ۱ نوامبر ۲۰۲۱ منتشر کردند. تیم شکارچی بدافزار، که بیش از 600 خانواده باج‌افزار را با پسوندها و الگوهای نام فایل خاص، عناوین یادداشت باج، الگوهای هگز شناسایی شده، آدرس‌های ایمیل و آدرس‌های بیت کوین شناسایی می‌کند، پیوند نادرست (https://binancesupport.vip/) را شناسایی کرد که کاربرانی که یک کد QR ساختگی دارند تا بیت کوین (BTC) را به بلاک چین قرارداد هوشمند واریز کنند نشان میدهد.

شایان ذکر است که کاربران باید همیشه مراقب باشند و دوبار بررسی کنند که صفحه بایننس معتبر است و حساب بایننس آنها یا هر پلتفرم رمزنگاری دیگری برای این موضوع، ایمن است تا در دام این اعلان‌های نادرست و از دست دادن پول خود جلوگیری کنند.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Qovqdo

3 ماه قبل
0
0

cenforce cast – brand viagra engage

پاسخ