بنیانگذار کاردانو به پیشرفت های شبکه تحت کنترل جامعه که قرار است در سال ۲۰۲۲ فعال شوند اشاره کرد

neda
2 سال قبل
خبر های فاندامنتال

چارلز هاسکینسون، مدیرعامل IOHK اخیراً به پیشنهادهای بهبود کاردانو، مجموعه‌ای از پیشرفت‌های شبکه تحت کنترل جامعه که قرار است در سال 2022 فعال شوند، اشاره کرد.

تقریباً 22 پیشنهاد تهیه شده است، از جمله اطلاعات قابل خواندن برای انسان برای دارایی‌های صادر شده در کاردانو و یک کیف پول وب بومی برای تعامل با پروتکل DeFi. اثر انگشت دارایی رو به رو کاربر که CIP 14 نامیده می شود، با هدف ارائه اطلاعات قابل خواندن توسط انسان برای دارایی ها است. دوران Cardano’s Mary از دارایی‌های بومی پشتیبانی می‌کند، که به طور منحصربه‌فردی با شناسه خط‌مشی و نام دارایی‌شان شناسایی می‌شوند. از آنجایی که دارایی‌ها در انواع ویژگی‌های رو به روی کاربر در برنامه‌های دسکتاپ و سخت‌افزار مدیریت می‌شوند، کاردانو معتقد است که لازم است یک شناسه دارایی کوتاه و قابل خواندن برای انسان ایجاد شود که کاربران آن را بدانند و هنگام بحث درباره دارایی‌ها به آن مراجعه کنند. Cardano dApp-Wallet Web Bridge که CIP 30 نامیده می شود، قصد دارد یک پل ارتباطی مبتنی بر صفحه وب ایجاد کند که به صفحات وب (یعنی dApps) اجازه می دهد با کیف پول های کاردانو ارتباط برقرار کنند. موارد استفاده مختلفی مانند مدیریت NFT برای این کار وجود دارد.

پروژه دیگری، CIP 7 پیشنهادی یا منحنی تعهد، با هدف اصلاح معادله محاسبه پاداش فعلی، با فرصتی برای افزایش انگیزه برای اپراتورهای استخر. چارلز هاسکینسون در یک ویدیوی تخته سفید در مورد dApps و توسعه اعلام کرد که شبکه کاردانو قصد دارد شش تا نه ماه آینده را صرف بهبود اکوسیستم برنامه های غیرمتمرکز خود (dApps) کند. از جمله این موارد می‌توان به پیشنهادهای بهبود کاردانو (CIP) اشاره کرد که در ژوئن اجرا می‌شوند، به عنوان مثال، UTXO.

او همچنین در مورد ملاحظات طراحی که در ساخت مدل توسعه یافته UTXO (eUTXO) کاردانو انجام شد، صحبت کرد و به طور مفصل در مورد آن صحبت کرد. او به یک طرح بهینه سازی در سال 2022 اشاره کرد که هدف آن افزایش اندازه بلوک، بهبود کارایی گره و پشته شبکه، و همچنین افزایش توان تراکنش کاردانو به 500-1000 TPS (تراکنش در ثانیه) است. U.Today، قبلاً در مورد 12 پروژه کاردانو گزارش کرده بود که برای راه اندازی در سال 2022 در نظر گرفته شده است. با این امید که این پیشرفت ها ممکن است بر اساس ADA در سال 2022 تأثیر مثبت بگذارد، انتظارات همچنان در حال افزایش است. ADA، توکن اصلی شبکه، در 24 ساعت گذشته با 1.37 دلار در زمان انتشار با اندکی افزایش معامله شد.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Qexxsi

3 ماه قبل
0
0

cenforce online cease – brand viagra online egg

پاسخ

Bnocst

2 ماه قبل
0
0

cheap disopyramide phosphate pills – oral lyrica thorazine over the counter

پاسخ

Dnzyug

1 ماه قبل
0
0

order ascorbic acid 500 mg for sale – bromhexine order prochlorperazine over the counter

پاسخ