به روزرسانی جدید کاردانو، باعث افزایش تقاضا و صعود قیمت خواهد شد

neda
2 سال قبل
خبر های فاندامنتال

به روزرسانی شبکه کاردانو قرار است ظرفیت و توان شبکه را افزایش دهد. این امر باعث افزایش تقاضا برای کاردانو و افزایش 15000 درصدی کیف پول نهنگ ها شده است.

توسعه دهندگان شبکه کاردانو، Input Output هنگ کنگ، در حال کار بر روی یک ارتقاء جدید هستند. این ارتقا باعث افزایش توان عملیاتی تراکنش ها در شبکه و افزایش ظرفیت می شود. افزایش 11 درصدی ظرفیت و واحدهای حافظه بالاتر در هر تراکنش، عملکرد کاردانو را بهبود می‌بخشد.

این ارتقا قرار است در ۴ فوریه ۲۰۲۲ در شبکه اصلی کاردانو به صورت زنده اجرا شود. بر اساس داده‌های پلتفرم IntoTheBlock، از دسامبر سال 2021، تعداد کیف‌پول‌های کاردانو که بین 10،000 تا 1،000،000 ADA دارند، 15000 درصد افزایش یافته است. افزایش تعداد نهنگ‌های کاردانو همراه با تقاضای انبوه معامله‌گران می‌تواند به یک روایت صعودی برای قیمت آلت‌کوین دامن بزند.

یک تحلیلگر و معامله گر ارزهای دیجیتال، معتقد است که قیمت کاردانو پشتیبانی و تقاضای ثابتی از 341500 آدرس پیدا کرده است که می تواند از کاهش قیمت آلت کوین جلوگیری کند. تحلیلگران FXStreet روند قیمت کاردانو را ارزیابی کرده و خاطرنشان کردند که قیمت آلت کوین پتانسیل صعودی بالایی دارد و در حال آماده شدن برای بازگشت است.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Tazans

6 ماه قبل
0
0

buy furosemide 100mg online cheap – capoten sale buy captopril 25mg sale

پاسخ

Vtycmg

5 ماه قبل
0
0

cenforce salt – brand viagra online many

پاسخ

Kwalvc

4 ماه قبل
0
0

cotrimoxazole 960mg cheap – tobrex uk tobramycin 10mg canada

پاسخ

Oqndue

2 هفته قبل
0
0

buy omnicef no prescription – purchase cleocin for sale

پاسخ