بیت کوین بار دیگر به معاملات بالای 20 هزار دلار در این هفته پایان داد

pouyam exchange
2 سال قبل
بیت کوین

تاریخ : ۱۴۰۱،۰۴،۲۵

ساعت ۱۴:۳۰

ارز دیجیتال این بار یک هفته مثبت خالص داشت. این بازار در هفت روز گذشته نزدیک به 50 میلیارد دلار به ارزش خود افزوده است و ارزش کل بازار اکنون بیش از 920 میلیارد دلار است.

بیت کوین همچنان جایگاه خود را به عنوان ارز دیجیتال پیشرو از نظر ارزش بازار حفظ می کند. این ارز دیجیتال پیشرو بیش از 65 درصد از ارزش خود را از زمان رسیدن به بالاترین قیمت 69 هزار دلاری در نوامبر 2021 از دست داده است.

بیت کوین با وجود از دست دادن نزدیک به 5 درصد از ارزش خود در هفت روز گذشته، توانسته است ارزش خود را بالای 20 هزار دلار در هر سکه حفظ کند. در زمان انتشار، بیت کوین بالای 20500 دلار معامله می شود.

نمودار 4 ساعته BTC/USD علیرغم عملکرد ضعیف بیت کوین در چند روز گذشته همچنان مثبت است. شاخص های فنی نشان می دهد که بیت کوین ممکن است در روزهای آینده افزایش یابد.

خط MACD در بالای منطقه خنثی قرار دارد و حرکت مثبت را نشان می دهد. شاخص قدرت نسبی 14 روزه 54 نشان می دهد که بیت کوین دیگر در منطقه اشباع فروش نیست و می تواند به زودی بالاتر رود.

اگر گاوها کنترل بازار را دوباره به دست گیرند، بیت کوین می تواند در دو روز آینده از سطح مقاومت 21661 دلاری عبور کند. حرکت صعودی بیشتر می تواند بیت کوین را برای اولین بار در این ماه به بالاتر از سطح مقاومت 22544 دلار برساند.

با این حال، خرس‌ها همچنان در کمین هستند و ممکن است بیت کوین را در آخر هفته پایین بیاورند. بیت کوین ممکن است در چند ساعت یا چند روز آینده سطح حمایت خود را بالای 19768 دلار از دست بدهد.

تا کنون در این ماه، بیت کوین قیمت خود را بالای 19 هزار دلار حفظ کرده است و گاوها می توانند در آخر هفته نیز همین حرکت را حفظ کنند. مگر اینکه فروش گسترده ای در بازار وجود داشته باشد، بیت کوین باید در روزهای آینده به راحتی بالای سطح حمایت 18800 دلاری باقی بماند.

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Mark

1 سال قبل
0
0

Thanks for your blog, nice to read. Do not stop.

پاسخ

Cyjxiq

5 ماه قبل
0
0

purchase hydroxyzine – buy endep purchase endep without prescription

پاسخ

Pajunv

5 ماه قبل
0
0

how to get amoxil without a prescription – oral cefuroxime buy generic cipro for sale

پاسخ

Pptczb

4 ماه قبل
0
0

buy viagra professional shuffle – kamagra deserve levitra oral jelly online mouse

پاسخ

Yfbbxt

2 ماه قبل
0
0

enalapril order online – xalatan drug latanoprost over the counter

پاسخ

Pvjech

2 ماه قبل
0
0

piroxicam online – exelon us buy rivastigmine 6mg for sale

پاسخ