توضیح کلی در مورد NFT ها

neda
2 سال قبل
NFT

سوالی که با مقررات توکن غیرقابل تعویض (NFT) مواجه است: آیا NFT ها باید به عنوان دارایی های دیجیتال در نظر گرفته شوند؟

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) دائماً در صحنه هستند. پلتفرم های NFT مانند قارچ ها در حال ظهور هستند، این یک اقتصاد پلت فرم واقعی است که در حال ظهور است، مانند اقتصادهایی که YouTube یا Booking.com در آن جای پای خود را به دست آوردند. اما این یک اقتصاد بسیار جوان است، اقتصادی که در تلاش برای درک مسائل قانونی مربوط به آن است. تنظیم کننده ها شروع به علاقه مندی به این موضوع کرده اند و اگر صنعت به سرعت خود را تنظیم نکند، خطر واکنش منفی وجود دارد.

در این مقاله که به چارچوب قانونی NFTها اختصاص دارد، ما بر روی کاربرد رژیم دارایی دیجیتال و قانون مالی برای NFTها در فرانسه تمرکز خواهیم کرد.

در فرانسه، تعریف دارایی های دیجیتال شامل دو نوع توکن است. از یک سو، توکن‌های سودمند، یعنی همه دارایی‌های نامشهود هستند که به شکل دیجیتالی، یک یا چند حق را نشان می‌دهند که می‌توانند با استفاده از یک دستگاه ثبت الکترونیکی مشترک که به صاحب دارایی مورد نظر اجازه صادر، ثبت، ذخیره یا انتقال می‌دهد، به طور مستقیم یا غیر مستقیم شناسایی شود. NFTها دارایی های نامشهودی هستند که می توانند از طریق سوابق الکترونیکی مشترک صادر، ثبت، نگهداری یا منتقل شوند. از سوی دیگر، توکن‌های پرداخت هستند، یعنی هرگونه نمایش دیجیتال ارزشی که توسط بانک مرکزی یا مرجع عمومی صادر یا تضمین نشده باشد، لزوماً به یک مناقصه قانونی مرتبط نیست، و وضعیت قانونی پول را ندارد، اما توسط اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان وسیله مبادله ای قابل انتقال، ذخیره یا مبادله الکترونیکی پذیرفته شده است. یک NFT برای به دست آوردن حق مالکیت به دست می آید، اما می توان آن را برای ادعای اجرای یک یا چند سرویس مرتبط با آن NFT نیز به دست آورد. علاوه بر این، NFT را می توان به عنوان یک نمایش دیجیتالی از ارزش در نظر گرفت که توسط بانک مرکزی یا مرجع عمومی صادر یا تضمین نشده است، که لزوماً به یک مناقصه قانونی مرتبط نیست و وضعیت قانونی پول را ندار و با وسایل الکترونیکی ذخیره یا مبادله می شود. نتیجه این است که NFTها می توانند به عنوان دارایی های دیجیتال، یا به عنوان نشانه استفاده، نشانه پرداخت یا هر دو طبقه بندی شوند.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Yijqpl

5 ماه قبل
0
0

retrovir pills – allopurinol 300mg over the counter

پاسخ

Stivwl

4 ماه قبل
0
0

buy generic zithromax online – ofloxacin ca ciprofloxacin 500 mg sale

پاسخ