جهش بازار ارزهای دیجیتال ریپل و چین لینک

neda
3 سال قبل
چین لینک

داده های منابع متعدد نشان می دهد که XRP و Chainlink صبح امروز با افزایش گسترده بازار در تعطیلات آخر هفته ،میان ارزهای رمزپایه بزرگ با افزایش روبرو شدند. به این ترتیب ، بازار میلیاردها دلار افزایش یافت.

XRP هم اکنون به بالاترین سطح 1.33 دلار رسیده است و در روز گذشته بیش از 6 درصد افزایش یافته است. با این حال ، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است ، در سه هفته گذشته بیش از 30 درصد و از ماه جولای نزدیک به 250 درصد افزایش یافته است.

افزایش قیمت توکن با تحولات قوی در زمینه اساسی ، یعنی پرونده Ripple v. SEC در ایالات متحده ، پشتیبانی می شود. این پرونده ادعا می کند که ریپل سالها XRP را به عنوان اوراق بهادار بدون مجوز فروخته است در نتیجه تیم بنیانگذار آن میلیاردها دلار به جیب می زند اما در چند ماه گذشته پیشرفت خوبی برای ریپل داشته است.

 همانطور که CryptoSlate هفته گذشته گزارش داد ، براد گارلینگهاوس ، بنیانگذار Ripple حتی اظهار داشت که پرونده احتمالاً در SEC نتیجه معکوس داشته است. گارلینگهاوس گفت: “این از ابتدا روشن بوده است که شکایت SEC فقط در مورد ریپل نیست.

جدا از این ها، Chainlink صبح روز دوشنبه بزرگترین پیشرفت را داشت. این توکن در زمان نوشتن این مقاله بیش از 11 درصد افزایش یافت و به 33 دلار رسید و با ارزش بازار 14.9 میلیارد دلار به سیزدهمین ارز رمزنگاری شده تبدیل شد.

 همانطور که نمودار زیر نشان می دهد ، LINK به آخرین قیمت در مه 2021 (و مارس 2021 قبل از آن) رسید. این توکن هر دو بار که به این سطوح رسید ، رد قیمت شد ، به این معنی که برای ادامه این روند ، باید به روند صعودی خود ادامه داد و بالای 37 دلار بسته شد. به این ترتیب ، این توکن تا رسیدن به بالاترین سطح خود یعنی 53 دلار ، مدت زیادی باقی مانده است.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Fcvtil

5 ماه قبل
0
0

viagra professional online twinkle – avana remove levitra oral jelly online coach

پاسخ

Jrkluw

4 ماه قبل
0
0

order dapagliflozin 10mg for sale – forxiga uk order precose pills

پاسخ

Bxvyon

2 ماه قبل
0
0

buy speman without a prescription – himplasia sale cheap finasteride generic

پاسخ

Rdfdkm

3 هفته قبل
0
0

cefdinir 300mg pills – order cleocin sale

پاسخ