رشد ۱۵ درصدی مونرو

neda
3 سال قبل
خبر های فاندامنتال

ارز دیجیتال مونرو (XMR) با محوریت حریم خصوصی امروز به افزایش قیمت خود که به دنبال آغاز مبادلات اتمی در هفته گذشته ایجاد شده بود ادامه داد.

طبق گزارش پلتفرم اندازه گیری CoinGecko ، در زمان نگارش این مقاله ، مونرو در حدود 328 دلار معامله می شد که در 24 ساعت گذشته تقریبا 16 درصد افزایش داشته است. 

به طور قابل توجه ، قیمت Monero از 17 آگوست هنگامی که توسعه دهندگان Monero اعلام کردند که مبادله اتمی بیت کوین در حال حاضر در شبکه اصلی در دسترس است ، به طور مداوم در حال افزایش است.

مبادله اتمی به دارندگان رمزارز این امکان را می دهد که مستقیماً سکه های خود را بین بلاک چین های مختلف از طریق قراردادهای هوشمند مبادله کنند. یکی از مزایای اصلی مبادله اتمی این است که آنها نیازی به شخص ثالث مانند صرافی یا کارگزار ندارند.

این بدان معناست که کاربران اکنون می توانند BTC خود را با XMR – و بالعکس – بدون واسطه عوض کنند. جای تعجب نیست که این به روز رسانی هفته گذشته تأثیر مثبتی بر قیمت مونرو داشته است. اصول اولیه XMR همچنین از ادامه رشد ارزش این سکه حمایت می کند.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Pvlowu

5 ماه قبل
0
0

buy generic ketoconazole over the counter – butenafine uk order itraconazole sale

پاسخ

Qcposi

2 ماه قبل
0
0

purchase lasuna without prescription – lasuna pills himcolin price

پاسخ

Burobf

1 ماه قبل
0
0

order benemid 500mg pills – tegretol cost carbamazepine 400mg over the counter

پاسخ