ریپل به شرکت های مالی که خدمات تجارت رمزنگاری را ارائه می دهند کمک می کند

neda
2 سال قبل
خبر های فاندامنتال

ریپل به شرکت‌های مالی که می‌خواهند خدمات معاملات ارزهای دیجیتال را ارائه دهند، کمک می‌کند، زیرا تلاش می‌کند تا پذیرش جریان اصلی ارز دیجیتال را ترویج کند.

شرکت بلاک چین ریپل مستقر در سانفرانسیسکو اعلام کرد که محصولی را راه اندازی خواهد کرد که به شرکت های خدمات مالی اجازه می دهد تا به مشتریان خود دسترسی به معاملات کریپتو را ارائه دهند.

در پست وبلاگ، این شرکت خاطرنشان کرد که محصول جدید “Ripple Liquidity Hub” دسترسی مشتریان سازمانی را به دارایی های دیجیتال از طیف گسترده ای از ارائه دهندگان مانند بازارسازان، صرافی ها و میزهای معاملاتی OTC فراهم می کند. این سرویس از مسیریابی سفارشات هوشمند استفاده می کند و دارایی های دیجیتالی را با برخی از بهترین نرخ ها در بازار به مشتریان سازمانی ارائه می دهد.

این اطلاعیه نشان داد که هاب نقدینگی از شش مورد از برجسته‌ترین دارایی‌های رمزنگاری شده در صنعت پشتیبانی می‌کند و دارایی‌های بیشتری در طول زمان اضافه می‌شوند. شش سکه اول شامل BTC، ETH، BCH، LTC، ETC و ریپل هستند. ریپل به لطف در دسترس بودن این دارایی ها به این شرکت ها کمک می کند اما بر اساس موقعیت های جغرافیایی تعیین می شود.

Asheesh Birla از RippleNet در مورد تحولات جدید اظهار داشت: ما به خوبی نیاز به مدیریت آسان و کارآمد نقدینگی را می دانیم. موسسات رمزنگاری و مالی در DNA ما جاسازی شده اند. بنابراین، کاملاً منطقی است که مشتریان ما در حالی که برای اولین دنیای رمزارز آماده می‌شوند، می‌خواهند به همان فروشگاه یک‌جای مورد اعتماد برای خرید، فروش و نگهداری دارایی‌های رمزنگاری دسترسی داشته باشند که کار گسترده ما با مؤسسات مالی را تقویت کرده است.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Agqltv

6 ماه قبل
0
0

buy lasix sale diuretic – order lasix captopril 25 mg tablet

پاسخ

Yarnyb

3 هفته قبل
0
0

cefdinir tablet – buy generic clindamycin for sale

پاسخ