ریپل در رتبه ششم بازار کریپتو

pouyam exchange
2 سال قبل
ریپل

تاریخ ۱۴۰۱،۰۴،۲۶

ساعت : ۲۱

رالی صعودی که در ساعات اولیه صبح دوشنبه، ۱۸ جولای (۲۷ تیر) رخ داد، پیروزی دیگری برای XRP بود که توانست از لحاظ مارکت کپ به رتبه ششم صعود کند. با ۱۷/۶۳ میلیارد دلار، XRP نه تنها از استیبل کوین بایننس USD، بلکه از رقبای دیگر خود مثل کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و دوج کوین (DOGE) نیز میلیاردها دلار پیشی گرفت.

فتح جایگاه ششم توسط XRP در درجه اول به دلیل افزایش بیش از ۲۰ درصدی قیمت هفتگی آن است که ۸ درصد آن ناشی از حرکت صعودی فعلی است. با این حال، این نتیجه است، نه علت. 

چه چیزی باعث عملکرد بهتر XRP شد؟

می‌توانیم با خیال راحت فرض کنیم که محرک های رشد قیمت XRP هم فاندامنتالی و هم تکنیکالی هستند. محرک های فاندامنتالی شامل تخلیه نهایی کیف پول جد مک کالب (Jed McCaleb) است که عادت داشت XRP را در سطوح قیمت کلیدی بفروشد. شکایت SEC علیه ریپل که شتاب بیشتری گرفت قطعاً تأثیر مثبتی داشت. اکوسیستم XRPL که به طور فعال در حال توسعه است و به روش خاص خود، XRP را به عنوان سنگ بنای عملیات خود ترویج می‌کند نیز قابل توجه است.

2022 07 18 17 46 01 XRP Beats Binance USD by Market Cap Leaves Cardano and Solana in Dust - ریپل توانست از لحاظ مارکت کپ از بایننس USD، کاردانو و سولانا پیشی بگیرد

از نقطه نظر تکنیکالی، می‌توان گفت که قیمت XRP درواقع جایی برای کاهش نداشته است. پس از آخرین کاپیتولاسیون در اوایل ژوئن (اواسط خرداد)، XRP وارد مرحله انباشت طولانی در محدوده ۰/۳ تا ۰/۳۷۵ دلار شد. XRP بدون اینکه دلیلی برای سقوط بیشتر داشته باشد، با رشد کلی بازار کریپتو، به سرعت به سمت بالا حرکت کرد.

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Nmzigs

5 ماه قبل
0
0

buy viagra professional page – eriacta tin levitra oral jelly music

پاسخ

Gccnoo

3 ماه قبل
0
0

buy disopyramide phosphate pills – lamictal online order chlorpromazine 50 mg without prescription

پاسخ

Arlexc

2 ماه قبل
0
0

buy cheap generic finasteride – finax brand alfuzosin 10 mg sale

پاسخ

Uwrnzn

2 ماه قبل
0
0

buy terazosin 1mg generic – avodart tablet order dapoxetine without prescription

پاسخ

Ktpyxd

3 هفته قبل
0
0

buy cheap generic meloxicam – maxalt price order toradol 10mg generic

پاسخ