فلیکتو(Flick) اولین لانچ پد را در آدا کاردانو معرفی کرد

neda
2 سال قبل
خبر های فاندامنتال

فلیکتو (FLICK)، یک پروژه جدید در اکوسیستم کاردانو (ADA)، تلاش می‌کند تا روش جمع‌آوری کمک مالی خود را در بخش رسانه دموکراتیک کند.

گردآوری سهام ADA و جمع آوری کمک های مالی رسانه ای محصول Flickto که در سه ماهه چهارم سال 2021 معرفی شد، خود را به عنوان یک سکوی راه اندازی رسانه محور جامعه در بلاک چین کاردانو (ADA) معرفی می کند. Flickto از مدل Initial Stake Pool Offering (ISPO) برای ایجاد بودجه برای پروژه های رسانه ای خود استفاده می کند.

مدل کسب و کار آن به علاقه مندان کریپتو اجازه می دهد تا به پروژه هایی رأی دهند که می توانند بودجه دریافت کنند و از درآمد خود سود کسب کنند. تیم Flickto (FLICK) برای تأمین بودجه برای محصولات رسانه‌ای در مراحل اولیه فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، محتوای جریانی، آلبوم‌های موسیقی و غیره، از مفهوم پیشنهاد اولیه سهام (ISPO) استفاده می‌کند.

طراحی ISPOهای Flickto دارای معماری دوگانه خواهد بود: آنها هم برای تامین مالی Flickto و هم برای حمایت از پروژه های رسانه ای انتخاب شده توسط جامعه دارندگان FLICK استفاده خواهند شد.

برای پیوستن به اکوسیستم Flickto، علاقه مندان به ارزهای دیجیتال باید توکن های آدا کاردانو خود را به نفع استخرهای سهام Flickto به اشتراک بگذارند. برای انجام این کار، سیستم به جای جوایز آدا، توکن های FLICK را به آنها پاداش می دهد. علاوه بر جوایز دوره‌ای، دارندگان آدا که از Flickto پشتیبانی می‌کنند، واجد شرایط ایردراپ‌های انحصاری NFT بر اساس پروژه‌های رسانه‌ای با استفاده از این پلتفرم خواهند بود.

برای تولیدکنندگان محتوا، Flickto می تواند به عنوان یک توزیع کننده غیرمتمرکز مورد اعتماد عمل کند. کپی رایت پروژه های وابسته با یکپارچگی اجماع اثبات سهام (PoS) Cardano (ADA) محافظت می شود.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Qvqxem

7 ماه قبل
0
0

order metronidazole 200mg online cheap – azithromycin online buy azithromycin without a prescription

پاسخ

Wgzmwk

6 ماه قبل
0
0

order zidovudine without prescription – order zyloprim 300mg sale

پاسخ

Zcyjks

6 ماه قبل
0
0

buy clomipramine without a prescription – oral paxil 10mg purchase sinequan pills

پاسخ

Oihvuy

5 ماه قبل
0
0

where to buy repaglinide without a prescription – prandin cost empagliflozin 10mg usa

پاسخ

Ivdqsr

5 ماه قبل
0
0

buy generic hydrochlorothiazide 25mg – bisoprolol us buy zebeta 10mg generic

پاسخ