همراه با به روزرسانی برنامه جدید اتریوم، تحلیلگران صعود آن را پیش بینی میکنند

neda
2 سال قبل
اتریوم

هفته گذشته، توسعه دهندگان اتریوم با موفقیت ادغام زنجیره های اثبات کار و اثبات سهام بلاک چین قابل برنامه ریزی با نام Eth 2.0 را آزمایش کردند. این به کاربران را قادر میسازد تا در ازای سکه‌های تازه ضرب شده، سکه‌ها را در کیف پول ارزهای دیجیتال برای پشتیبانی از عملیات شبکه نگه دارند. سرمایه گذاری مشابه سرمایه گذاری غیرفعال است. «از طریق ادغام با زنجیره اثبات سهام، هزینه‌هایی که قبلاً توسط ماینرها به دست می‌آمد، به کسانی که سهام دارند منتقل می‌شود. انتظار می‌رود که این منجر به پاداش‌هایی بین ۷ تا ۱۲ درصد شود.»

اتریوم این روزها به دلیل پیش‌بینی‌های قیمتی که همچنان خوش بینانه هستند و همچنین به دلیل دستاوردهای مهمی که این پروژه داشته است، سرفصل‌های زیادی را به خود اختصاص داده است.

همانطور که CoinDesk اشاره کرده است، پس از تحمل هفته ها اضطراب ناشی از اقتصاد کلان، معامله گران ارزهای دیجیتال بر پیشرفت در اکوسیستم کریپتو تمرکز کرده اند.

چند روز پیش، شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین IntoTheBlock توضیح داد که مهاجرت انبوه اخیر اتریوم (ETH) به دور از صرافی‌های رمزنگاری نشان می‌دهد که ممکن است افزایشی برای پلتفرم قراردادهای هوشمند پیشرو در افق باشد.

تحلیلگران IntoTheBlock در توییت اشاره کردند که برداشت گسترده بیش از 180000 توکن اتریوم به ارزش 531 میلیون دلار از صرافی‌های ارز دیجیتال در 24 ساعت، بزرگترین خروجی اتریوم تا کنون در سال جاری است.

طبق پیش بینی ها، اتریوم صعودی به نظر میرسد.
ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Soeall

5 ماه قبل
0
0

pill zidovudine – buy allopurinol 300mg sale

پاسخ

Ylvrqk

4 ماه قبل
0
0

viagra professional later – malegra ladder levitra oral jelly online artist

پاسخ

Hiximp

2 ماه قبل
0
0

order forxiga 10mg online cheap – precose order purchase acarbose pills

پاسخ

Cuslzw

1 ماه قبل
0
0

oral oxcarbazepine – levoxyl sale order synthroid 75mcg without prescription

پاسخ