همکاری اسطوره فوتبال، رونالدینیو با Graph Blockchain برای راه اندازی NFT

neda
2 سال قبل
NFT

New World, یکی از شرکت‌های تابعه Graph Blockchain، همکاری خود را با اسطوره فوتبال رونالدینیو برای راه‌اندازی جهانی پلتفرم توکن غیرقابل تعویض واقعیت افزوده (AR) خود (NFT) اعلام کرده است.

رونالدینیو با دیوگو اسنو، یکی از بنیانگذاران دنیای جدید، که تجربیات قبلی در زمینه تولید آثار هنری مرتبط با NFT برای افراد مشهور از جمله Drake و Fetty Wap دارد، همکاری خواهد کرد. او همچنین با توسعه دهندگان کار خواهد کرد تا یک مجموعه محصول قوی بسازد و هنرمندان و افراد مشهور جهان جدید را گسترش دهد.

او گفت: من تاثیری را که بر حامیانم دارم درک می‌کنم و تعامل با طرفدارانم همیشه برایم مهم بوده است، به همین دلیل است که تصمیم گرفته‌ام سفیر جهانی دنیای جدید شوم. رشد جهانی بازار NFT واقعاً شگفت‌انگیز بوده است، و این پلتفرم به طرفداران اجازه می‌دهد تا با ورزشکاران، هنرمندان و افراد مشهور مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر این، پل هابر، مدیر عامل گراف بلاک چین، معتقد است که این همکاری به لطف دسترسی و حضور بازیکن فوتبال بسیار سودمند خواهد بود: «ما از استقبال از رونالدینیو به عنوان سفیر جهانی خود هیجان زده هستیم. دسترسی استثنایی و قرار گرفتن در معرض رونالدینیو، دنیای جدید را به سطح بالاتری می برد.” فوتبالیست‌ها از NFT Wagon فوتبالیست‌های بزرگ از نفوذ خود برای سرمایه‌گذاری در بازار رو به رشد NFT استفاده می‌کنند.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Lajoju

5 ماه قبل
0
0

order stromectol online – aczone oral tetracycline 250mg cost

پاسخ

Fyzxas

1 ماه قبل
0
0

buy rogaine online cheap – dutas sale buy finasteride 1mg

پاسخ