وضعیت هفته گذشته بازار رمز ارزها

neda
2 سال قبل
اتریوم

کل بازار ارزهای دیجیتال پس از اینکه برای اولین بار از ارزش کل بازار 3 تریلیون دلار عبور کرد، در هفته جدید به اوج خود ادامه داد. بر اساس داده‌های CoinGecko، ارزش بازار تمام سکه‌ها در 24 ساعت گذشته 2.3 درصد و در هفته 7 درصد افزایش یافته است. اگرچه اتریوم در هفته گذشته افزایش چشمگیری نداشت، اما طی 7 روز 2 درصد افزایش یافت زیرا گاوها قیمت را به بالاترین قیمت تاریخ 4859 دلار رساندند. اتر از اواسط ماه گذشته روند صعودی ثابتی داشته است و با ارتقای Altair و اخبار مربوط به آتی میکرو اتر CME در اوایل دسامبر، بیش از 1200 دلار به آن افزوده است. همچنین تأییدیه های متعددی از سوی سرمایه گذاران و انجمن برادری مؤسسه تجاری در گذشته اخیر دریافت کرده است که بر نکات مثبت آن افزوده است.

تحلیلگران جی پی مورگان اخیراً دارایی کریپتو را به دلیل داشتن سبد بهتری نسبت به بیت کوین برای سرمایه گذاران به دلیل موارد استفاده گسترده آن در امور مالی غیرمتمرکز و توکن های غیرقابل تعویض، تأیید کردند. تحلیلگران اظهار داشتند که بیت کوین ممکن است به دلیل افزایش نرخ بهره مانند طلا سقوط کند. با این حال، بیت کوین همچنان با بیش از 1.2 تریلیون دلار سرمایه بر قلمرو کریپتو تسلط دارد، علیرغم کاهش 0.64 درصدی در 24 ساعت گذشته، همچنان بیش از دو برابر ارزش بازار اتریوم است.

با این حال، راهول رای، یکی از مدیران بازار خنثی در BlockTower Capital به اینسایدر گفت که اتر با توجه به موارد استفاده گسترده از بیت کوین ظرف دو سال از نظر ارزش بازار پیشی خواهد گرفت.

پولکادات از هفته گذشته به دلیل ارتقاء که به توسعه دهندگان اجازه می دهد در پاراچین ثبت نام کرده و از طریق مزایده از دارندگان DOT وام بگیرند، فشار خرید مثبتی را تجربه کرده است. بنابراین آنها می توانند به راحتی برای پروژه های خود، از جمله پروژه های توکن، سرمایه جذب کنند. از این رو، این ویژگی به روشی مشابه با پیشنهادات اولیه DEX کار می کند.

سولانا به نوبه خود، در بیشتر مدت سه ماهه بالاتر از کاردانو و تتر ثابت قدم بوده و همچنین با تبدیل شدن به بلاکچین پیش فرض Brave Browser، به طور بالقوه 42 میلیون کاربر را جذب کرده است. این به دنبال راه‌اندازی یک صندوق سرمایه‌گذاری 100 میلیون دلاری Solana Ventures برای حمایت از توسعه بازی‌های Web3 بود و در استودیوهای بازی و فناوری با هدف حمایت از توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی موبایل و دسکتاپ برای ساخت پروژه‌های خود بر روی بلاک چین سرمایه‌گذاری خواهد شد.این یک شرط بزرگ برای سولانا است زیرا در حال حاضر بازی یک مورد استفاده برتر برای بلاک چین و ارزهای دیجیتال است.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Leiclq

5 ماه قبل
0
0

order ciprofloxacin 500mg online – buy keflex augmentin 625mg cost

پاسخ

Ekdivr

4 ماه قبل
0
0

order cleocin 300mg generic – doxycycline order how to get chloramphenicol without a prescription

پاسخ

Wsevsd

4 ماه قبل
0
0

order terbinafine 250mg for sale – lamisil uk griseofulvin buy online

پاسخ

Kzcsfy

3 هفته قبل
0
0

buy lactulose bottles for sale – generic mentat betahistine 16 mg generic

پاسخ