ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، پروژه بیت کوین کش را شکست خورده خواند

neda
2 سال قبل
بیت کوین کش

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، اعتراف کرده است که بیت کوین کش در یک تاپیک طولانی توییتر که نگاهی به گذشته نگر به پیش‌بینی‌های قبلی او دارد، بیشتر یک شکست بوده است. بوترین در یکی از توییت‌های خود نوشت که فورک پیشرو بیت‌کوین بر روی یک جنبش اعتراضی متمرکز شده بود که از یک ذهنیت شورشی شکل گرفته بود، بنابراین راه منسجمی برای حرکت رو به جلو نداشت. بیت کوین کش در آگوست 2017 به عنوان جایگزینی برای اولین ارز دیجیتال جهان راه اندازی شد که به دلیل اندازه بلوک بزرگتر، قادر به پشتیبانی از حجم تراکنش های بالاتر و کارمزدهای کمتر است. پس از اینکه بیت کوین کش در اواسط نوامبر 2017 از موفقیت اولیه برخوردار شد و توانست از اتریوم با ارزش بازار پیشی بگیرد، بوترین توییت کرد که فورک بحث برانگیز به عنوان یک رقیب برای نام بیت کوین ظاهر شده است. تا سال 2022، بیت کوین کش با ارزش بازار به رتبه 25 سقوط کرده است. از زمان اوج گرفتن بیت کوین در نوامبر 2017، 98 درصد کاهش چشمگیری داشته است.

بوترین همچنین برخی از دیگر پیش بینی های خود را که برخی از آنها تقریباً یک دهه پیش انجام شده بود، بازنگری کرد. این برنامه نویس 27 ساله کانادایی-روسی به اظهار نظر جنجالی خود در مورد کارمزدهای گران بیت کوین در سال 2017 پرداخت و مدعی شد که با توجه به مشکلات مقیاس پذیری اتریوم همچنان از آنها حمایت می کند. بوترین همچنین اعتراف کرد که نقشه راه اثبات سهام و تقسیم اولیه او به طرز خنده‌داری اشتباه بوده است. علاوه بر این، بوترین ظهور یک صرافی غیرمتمرکز مانند Uniswap را پیش‌بینی کرد، چیزی که به ویژه به آن احساس افتخار می‌کند. با این حال، برنامه نویس در پیش بینی توکن های غیرقابل تعویض، که صنعت را در سال 2021 طوفانی کرده بود، شکست خورد.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Tbgpxg

5 ماه قبل
0
0

ivermectin 12 mg online – aczone ca buy sumycin 250mg online

پاسخ

Rwnwve

5 ماه قبل
0
0

furosemide without prescription – warfarin brand buy captopril 25mg generic

پاسخ

Huktjh

5 ماه قبل
0
0

zidovudine order – biaxsig pills purchase zyloprim without prescription

پاسخ

Asbxbm

4 ماه قبل
0
0

order nitroglycerin online cheap – cheap indapamide buy diovan without a prescription

پاسخ

Sorupi

2 ماه قبل
0
0

purchase hydroxyurea generic – hydrea brand methocarbamol for sale

پاسخ

Mynrze

2 ماه قبل
0
0

order spironolactone online – epitol usa purchase naltrexone online

پاسخ