پس از سبز شدن بازار، تعداد آدرس های نگه دارنده آدا کاردانو به میزان قابل توجهی افزایش یافت

neda
2 سال قبل
خبر های فاندامنتال

شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Santiment به افزایش قابل توجه خوش بینی معامله گران نسبت به ارزهای دیجیتال اشاره کرد که بیت کوین و کل بازار کریپتو بهبود یافته است.

توکن آدا کاردانو در کنار بقیه بازار آلتکوین ها، یک جهش مجدد را نشان داد. در زمان انتشار، ADA با 1.16 دلار معامله می شد که 6.05 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش داشت.

سیگنال‌های زنجیره‌ای ارائه‌شده توسط IntoTheblock عمدتاً در زمان انتشار برای آدا صعودی بوده‌اند. کاردانو از ابتدای سال 2022 شاهد افزایش آدرس‌ها بوده است. U.Today گزارش داد که آدرس های کاردانو با موجودی بین 10,000 تا 1,000,000 آدا از اواسط دسامبر 2021 به میزان خیره کننده 15000 درصد افزایش یافته است. این دسته از سرمایه گذاران دارایی های خود را با انباشت 53.6 میلیون دلار در توکن در اواخر ژانویه بیش از دو برابر کردند. همچنین، موجودی آدرس‌های دارای 1 تا 10 میلیون آدا تنها در اولین ماه سال 2022، 40.65 درصد افزایش یافته است. بک صرافی در گزارش خود اشاره کرد که عملکرد قیمت فعلی آدا، همراه با تراکنش های روزانه آن، ممکن است یک شاخص صعودی باشد. صرافی همچنین خاطرنشان کرد که تراکنش‌هایی که با قراردادهای هوشمند تعامل دارند، پس از راه‌اندازی dApps در کاردانو، اکنون اکثر تراکنش‌های آدا را تشکیل می‌دهند.

مجموع کیف پول های کاردانو اخیراً از مرز 3 میلیون دلار عبور کرده است. تا 24 دسامبر، این رقم به 2.5 میلیون رسید و از آن زمان تاکنون بیش از 500000 کیف پول آدا اضافه شده است.

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Sbrivt

5 ماه قبل
0
0

viagra professional online hearty – avana ankle levitra oral jelly online quiver

پاسخ

Yqimlk

3 ماه قبل
0
0

purchase verapamil – calan 240mg ca purchase tenoretic without prescription

پاسخ

Plftkn

2 ماه قبل
0
0

buy cheap generic hytrin – flomax order order dapoxetine 30mg sale

پاسخ