پس از کاهش شدید اتریوم، ویتالیک بوترین اعلام کرد که دیگر یک میلیاردر نیست

neda
2 سال قبل
اتریوم

ویتالیک بوترین، که اخیراً در مورد اتریوم توییت کرده و یکی از بنیانگذاران این ارز دیجیتال است، دیگر میلیاردر نیست و این او را به یکی از اولین قربانیان سقوط بازار کریپتو تبدیل کرده است.

از زمانی که این سکه در نوامبر 2021 به قیمت بالای 4800 دلار رسید، 59 درصد کاهش یافت. در نتیجه، دارایی های میلیاردر با کاهش قابل توجهی به ارزش تقریباً 1.5 میلیارد دلار مواجه شد. با این حال، علاوه بر بحث درباره تفاوت‌های بین «ذهن باز» و «شور»، این میلیاردر اشتیاق خود را برای بلاکچینی که به توسعه آن کمک کرده بود، ابراز کرد. در ماه می، ارزش توکن‌های TerraUSD و LUNA به شدت کاهش یافت و تنها در دو روز 40 میلیارد دلار از بازار پاک شد. در 20 می، TerraUSD، یک به اصطلاح «استیبل کوین» که ارزش آن ظاهراً با دلار مرتبط است، تقریباً 6 سنت ارزش داشت. اتر بر اساس ارزش بازار، دومین ارز دیجیتال محبوب است. پس از بیت کوین که در شش ماه گذشته تقریباً نیمی از ارزش خود را از دست داده است، در رتبه دوم قرار دارد.

در 3 می، قیمت یک سکه اتر از 3300 دلار گذشت و ویتالیک بوترین، یکی از خالقان پلتفرم بلاک چین اتریوم، میلیاردر شد. هنگامی که ارزش اتر در 12 می به 4300 دلار افزایش یافت، برآورد آن حدود 1.4 میلیارد دلار بود.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Zbsivd

2 هفته قبل
0
0

buy cefdinir online cheap – cleocin buy online

پاسخ