اوکراین برای تامین مالی و کمک به سربازان، موزه NFT را راه اندازی کرد

neda
2 سال قبل
NFT

میخائیلو فدوروف معاون نخست وزیر اوکراین در توییتر اعلام کرد که اوکراین موزه NFT را راه اندازی کرده است که در آن خاطره انگیزترین رویدادهای جنگ با روسیه به نمایش گذاشته می شود. به گفته فدوروف، موزه مکانی برای تجلیل از هویت و آزادی اوکراین خواهد بود و خاطره وقایعی را که در آغاز فوریه و زمانی که روسیه حمله به اوکراین را آغاز کرد، حفظ خواهد کرد. نخست وزیر VC خاطرنشان کرد: در حالی که روسیه از تانک ها برای نابودی اوکراین استفاده می کند، ما به فناوری بلاک چین انقلابی متکی هستیم.

در این روزهای سخت جنگ روسیه علیه اوکراین، کریپتوها پتانسیل خود را برای کمک به کشور و شهروندان از سقوط اقتصادی ثابت کرده‌اند. آنها آگاهی جامعه را برای همه کسانی که می خواهند از زندگی انسانی فراتر از رنگ های جانبی یا سیاسی حمایت کنند، افزایش داده اند. طبق وب‌سایت رسمی موزه NFT، صد درصد درآمد حاصل از فروش به حساب‌های رمزنگاری رسمی وزارت تحول دیجیتال اوکراین برای حمایت از غیرنظامیان و سربازان خواهد رفت.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Yhhwiu

5 ماه قبل
0
0

order prandin 1mg without prescription – prandin 1mg pill empagliflozin 25mg over the counter

پاسخ