امارات در حال راه اندازی NFT برای خطوط هوایی خود است

neda
2 سال قبل
NFT

اپراتور ملی امارات متحده عربی اعلام کرد که یک NFT کلکسیونی و کاربردی را راه اندازی خواهد کرد و اولین پروژه نیز در حال انجام است. در این اطلاعیه، امارات اعلام کرد که یک NFT و تجربیات هیجان انگیز را در متاورس برای کارمندان و مشتریان راه اندازی خواهد کرد.

شیخ احمد آل مکتوم، رئیس و مدیر اجرایی امارات، گفت که این منطقه در اقتصاد پیشرو است: دبی و امارات راه را در اقتصاد دیجیتال روشن می‌کنند و چشم‌انداز روشنی دارند که توسط سیاست‌های عملی و چارچوب‌های نظارتی در زمینه‌هایی مانند دارایی‌های مجازی، هوش مصنوعی و حفاظت از داده‌ها پشتیبانی می‌شود.»

امارات وارد فضای متاورس شده و اعلام کرد که این سایت به مرکزی برای نوآوری تغییر کاربری داده خواهد شد و هدف آن جذب استعدادهای جهانی است تا پروژه‌های متمرکز بر آینده خطوط هوایی مانند پروژه‌های مربوط به Web3، NFT و متاورس را زنده کند.

این اولین ایرلاینی است که اپلیکیشن واقعیت مجازی خود را در فروشگاه Oculus راه اندازی می کند و تجربه تعاملی داخلی کابین را در هواپیمای پرچمدار A380 نشان می دهد که حرکت به سمت متاورس تنها یک گام جلوتر برای شرکت هواپیمایی و تلاش برای رسیدن به مسیر پیشرفته است. مدیرعامل بیان کرد: «بجاست که پاویون امارات با مضمون آینده ما در اکسپو به عنوان مرکزی برای توسعه تجربیات پیشرفته آینده در راستای چشم انداز امارات متحده عربی برای اقتصاد دیجیتال تغییر کاربری داده شود.»

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Ayoqcs

6 ماه قبل
0
0

buy ampicillin sale amoxil pill order amoxicillin online cheap

پاسخ

Iyfggp

4 ماه قبل
0
0

cenforce pure – brand viagra pills shore

پاسخ

Utmabm

3 ماه قبل
0
0

cyclophosphamide without prescription – order zerit purchase trimetazidine generic

پاسخ

Vlaqdo

2 ماه قبل
0
0

where to buy oxcarbazepine without a prescription – pirfenidone canada order levothroid without prescription

پاسخ