شرکت سرمایه گذاری VanEck با انتشار مجموعه NFT خود وارد متاورس شد

neda
2 سال قبل
NFT

مت بارتلت، یکی از بنیانگذاران انجمن VanEck NFT، گفت که این توکن ها می توانند به عنوان یک نوع کارت عضویت دیجیتال عمل کنند. VanEck، یک شرکت سرمایه گذاری با بیش از 82 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت، ورود خود به متاورس را با انتشار مجموعه ای از 1000 توکن غیرقابل تعویض (NFT) در روز دوشنبه آشکار کرد.

انجمن VanEck NFT، که بر اساس شبکه اتریوم است، تصویری از الکساندر همیلتون به نام “Hammy” را در حالی که در زمان و مکان سفر می کند در تلاش برای درک سیاست های مالی گذشته، حال و آینده است. این شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری مستقر در نیویورک معتقد است که می‌تواند سودمندی در دنیای واقعی برای دارایی‌های دیجیتال را به نمایش بگذارد، و همچنین انجمنی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کند تا از طریق این مجموعه اطلاعات بیشتری در مورد دارایی‌های دیجیتال کسب کنند.

هر مالک NFT واجد شرایط استفاده از چندین هدیه منحصر به فرد بر اساس این سه سطح خواهد بود. مت بارلت، یکی از بنیانگذاران انجمن VanEck NFT گفت که این ابتکار به عنوان یک کارت عضویت دیجیتال طراحی شده است که به انواع رویدادها دسترسی منحصر به فرد می دهد و کاربران را در مورد دارایی های ارز دیجیتال آموزش می دهد.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Pcghfn

6 ماه قبل
0
0

buy pill retrovir – allopurinol 100mg price

پاسخ

Ptcpbo

2 ماه قبل
0
0

buy norfloxacin generic – norfloxacin oral where to buy confido without a prescription

پاسخ