"/>

وکیل سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار دلیل سقوط تتر و لونا را شرح داد

neda
2 سال قبل
تتر

به گفته دو وکیل سابق SEC، کمیسیون بورس و اوراق بهادار احتمالاً در حال بررسی اتفاقاتی است که در هفته گذشته برای UST افتاده است. سخنگوی SEC به The Block گفت: “SEC در مورد وجود یا عدم وجود تحقیقات احتمالی اظهار نظر نمی کند.”

از آنجایی که استیبل کوین‌ها توسط دارایی‌های پایدار پشتیبانی می‌شوند، می‌توان از استیبل کوین‌ها به عنوان یک پناهگاه امن در زمان‌های نوسانات بیش از حد استفاده کرد. آزمایشگاه های TerraForm، بر خلاف سایر استیبل کوین ها، از مکانیزم مشخصی برای حفظ ثبات UST استفاده کردند. پروژه استیبل کوین به ویژه از فرآیندهای محاسباتی پیچیده مرتبط با Terra (LUNA) استفاده کرد. از سوی دیگر، LUNA پس از فرار سرمایه گذاران پس از قطع رابطه UST سقوط کرد. در نتیجه در هفت روز گذشته سکه 98.49 درصد از ارزش خود را از دست داده است. قیمت فعلی LUNA 0.8755 است. حجم تجارت روزانه آن نیز بیش از نصف کاهش یافته است. دو کوون، خالق و مدیر عامل Terraform Labs، سکوت توییتر خود را شکست تا اقدامات بعدی شبکه Terra را در پی فروپاشی بازار اخیر ترسیم کند.او گفت: “من درک می کنم که 72 ساعت گذشته برای همه شما بسیار سخت بوده است – بدانید که من مصمم هستم با هر یک از شما برای عبور از این بحران کار کنم و ما راه خود را برای خروج از این بحران خواهیم ساخت.” به نظر می رسد هدف فوری کوون بازگرداندن استیبل کوین بومی Terra با دلار ثابت، UST، بیش از 1 دلار باشد. تاثیر آن بر LUNA که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 90 درصد کاهش یافته است، هنوز نامشخص است. برای جذب تلاش های سرمایه گذاران برای کنار گذاشتن استیبل کوین معیوب، کوون از افزایش عرضه LUNA در بازار حمایت کرد.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Finjjn

6 ماه قبل
0
0

purchase zidovudine generic – allopurinol canada

پاسخ

Cmufau

5 ماه قبل
0
0

cheap rybelsus 14 mg – DDAVP drug DDAVP over the counter

پاسخ

Mwhlgr

5 ماه قبل
0
0

buy generic hydrochlorothiazide over the counter – felodipine cheap bisoprolol 10mg us

پاسخ

Zhlwcr

5 ماه قبل
0
0

cenforce online ride – zenegra boy brand viagra pills scream

پاسخ

Oytkay

4 ماه قبل
0
0

buy generic cotrimoxazole for sale – tobra 5mg ca tobra medication

پاسخ

Sxhwsj

3 هفته قبل
0
0

buy cefdinir 300mg sale – buy generic clindamycin

پاسخ

Gwtyrd

2 هفته قبل
0
0

order accutane 40mg sale – dapsone price order deltasone 20mg generic

پاسخ