خانواده ی بیت کوینی در چه وضع اند؟

pouyam exchange
2 سال قبل
بیت کوین

طبق گزارشی که CNBC منتشر کرده است، “خانواده بیت کوینی” به خرید بیت کوین به صورت روزانه ادامه می دهد.

با این حال، دارایی های این خانواده از اوایل نوامبر بیش از یک میلیون دلار کاهش یافته است.

بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان بیش از 72 درصد از ارزش خود را از زمان اوج بیش از 69000 دلار در 10 نوامبر از دست داده است.

Didi Taihuttu، پدر خانواده، ادعا می‌کند که پس از کاهش قیمت این ارز دیجیتال به زیر سطح 55000 دلار در اواخر سال 2021، 15 درصد از دارایی خانواده را فروخته است.

این خانواده بیت کوینی جهانگرد در سال 2017 پس از فروش دارایی های خود برای خرید ارزهای دیجیتال بیشتر، در فضای مجازی وایرال شد.

Taihuttu خانواده خود را متقاعد کرد تا روی بزرگترین ارز دیجیتال زمانی که هنوز زیر سطح 1000 دلار معامله می شد، شرط بندی بزرگی انجام دهند.

پس از کنار گذاشتن سبک زندگی دنج خود و به کارگیری بیت کوین، خانواده شروع به سفر در سراسر جهان و بازدید از ده ها کشور کردند.

سقوط کریپتو در سال 2018 آزمون بزرگی برای عقیده تایهوتو بود، اما او در آن زمان دارایی‌های خود را نقد نکرد. در واقع، خانواده دوستدار کریپتو شروع به خرید بیشتر کریپتو کردند. Taihuttu اکنون می‌گوید که شکاکان نسبت به کریپتو باید از دور نگاه کنند تا چشم انداز کامل را ببینند.

خانواده بیت کوین متقاعد شده است که بیت کوین در نهایت پس از سقوط به 17600 دلار در ماه گذشته بهبود خواهد یافت. Taihuttu معتقد است که بزرگترین ارز دیجیتال می تواند تا سال 2025 به 140000 دلار برسد، به همین دلیل است که او ادعا می کند که افت قیمت اخیر فرصت خرید بزرگی ایجاد کرده است.

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Tqzkfv

6 ماه قبل
0
0

retrovir 300mg for sale – allopurinol 300mg ca

پاسخ

Jrjwwe

6 ماه قبل
0
0

hydroxyzine 10mg brand – endep pill amitriptyline 10mg drug

پاسخ

Ajhakp

3 ماه قبل
0
0

how to buy divalproex – lariam online buy topiramate 100mg without prescription

پاسخ

Hlmyqs

2 ماه قبل
0
0

buy lasuna medication – cheap diarex purchase himcolin online cheap

پاسخ