BTC/USDT

بیت کوین روز 14 آگوست (23 مرداد) از خط مقاومت الگوی گوه صعودی کاهش یافت. این نشان می دهد که خرس ها تسلیم نشده اند و به شدت از این خ"/>

۵ ارز دیجیتالی که باید این هفته در نظر بگیرید

neda
3 سال قبل
اتریوم

BTC/USDT

بیت کوین روز 14 آگوست (23 مرداد) از خط مقاومت الگوی گوه صعودی کاهش یافت. این نشان می دهد که خرس ها تسلیم نشده اند و به شدت از این خط مقاومت دفاع می کنند.

ETC/USDT

 روز 13 آگوست (22 مرداد)، قیمت اتریوم کلاسیک (ETC) بالای مقاومت بالاسری موجود در تراز 63.56 دلار شکست و با بسته شدن در همین سطح، یک الگوی مثلث صعودی را تکمیل کرد. هدف این الگوی صعودی 94.91 دلار است.

LUNA/USDT

طی چند روز گذشته، توکن LUNA متعلق به پروتکل Terra در داخل یک کانال صعودی معامله شده است. شکست و بسته شدن قیمت بالاتر از خط روند نزولی نشان دهنده شروع یک روند صعودی تازه می باشد.

KLAY/USDT

رمزارز کلایتن (KLAY) روز 14 آگوست (23 مرداد) از مقاومت 1.81 دلاری صعود کرد، اما گاوها نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند. فیتیله بلند روی کندل دو روز گذشته نشان می دهد که خرس ها به شدت از این مقاومت بالاسری دفاع می کنند.

AXS/USD

توکن بومی اکسی اینفینیتی یعنی AXS در چند هفته گذشته روند صعودی خوبی را پشت سر گذاشته و در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) به بالاترین سطح خود در 77.48 دلار رسیده است. فیتیله بلند روی کندل این روز نشان داد که معامله گران در سطوح بالاتر قیمت رزرو دریافت سود را انجام داده اند.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Favuzf

6 ماه قبل
0
0

oral seroquel 50mg – geodon 80mg us how to get eskalith without a prescription

پاسخ

Vikqsf

4 ماه قبل
0
0

monograph 600 mg brand – buy monograph pletal 100 mg without prescription

پاسخ

Iqyppt

3 ماه قبل
0
0

spironolactone 25mg tablet – naltrexone tablet order naltrexone 50 mg without prescription

پاسخ

Eohoef

3 هفته قبل
0
0

cefdinir 300mg over the counter – clindamycin over the counter

پاسخ