دارندگان کوتاه مدت بیت کوین در حال ضرر هستند

neda
2 سال قبل
بیت کوین

شرکت تجزیه و تحلیل گلسنود نشان می‌دهد که دارندگان کوتاه‌مدت بیت کوین با ضرر مواجه هستند، زیرا دارایی‌های ارز دیجیتال پرچمدار زیر یک سطح روانی کلیدی معامله می‌شوند. گلس‌نود می‌گوید تقریباً همه دارندگان کوتاه‌مدت (STH) یا کسانی که بیت‌کوین را برای مدت کمتر از ۱۵۵ روز نگه داشته‌اند، در حال شمارش ضرر هستند. در حال حاضر، تقریباً 58 درصد از عرضه در گردش سود دارد، در حالی که در سه دوره اخیر این شاخص به سطح کمتر از 50 درصد کاهش یافته است. STH-عرضه در سود فقط 2.2 درصد است به این معنی که دارندگان کوتاه مدت تقریباً به طور کامل زیان می بینند.

این شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال می گوید که دارندگان بلندمدت (LTH) سهم شیر از سود را در بازار نزولی غالب در اختیار دارند. طبق گفته گلس‌نود، دارندگان کوتاه‌مدت بیت‌کوین در حال حاضر کمتر از 10 درصد از سود بازار را در اختیار دارند، همانطور که در دو بازار نزولی قبلی وجود داشت. این رقم بر اساس میانگین متحرک 14 دوره ای (DMA) متریک عرضه در سود نگهداری شده توسط دارندگان بلندمدت است. از سوی دیگر، دارندگان بلندمدت بیش از 90 درصد سود در بازار را در اختیار دارند زیرا بیت کوین زیر 30000 دلار قرار دارد.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

1 سال قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

1 سال قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Yyhted

2 ماه قبل
0
0

cenforce apply – brand viagra mix

پاسخ

Bnrysb

1 ماه قبل
0
0

order generic enalapril 5mg – xalatan sale xalatan without prescription

پاسخ

Gelmnk

2 هفته قبل
0
0

buy ascorbic acid 500mg online cheap – bromhexine online prochlorperazine over the counter

پاسخ