آیوتا ویژگی جدید سهامداری Shimmer را راه‌اندازی می‌کند

neda
2 سال قبل
آیوتا

توکن آیوتا در بازار ارز دیجیتال دستاوردهای بزرگی داشته است. این دستاوردها به ویژگی سهام‌بندی اخیر راه‌اندازی شده در این شبکه نسبت داده شده است که به دارندگان آیوتا اجازه می‌دهد توکن‌های خود را به اشتراک بگذارند و با استفاده از توکن‌های تازه ضرب شده پاداش دریافت کنند.

بنیاد آیوتا اعلام کرده است که به زودی شبکه Shimmer را راه اندازی خواهد کرد تا ویژگی جدید سهامداری را برای توکن هایش آزمایش کند.

در یک پست وبلاگی که در 17 نوامبر منتشر شد، بنیاد اعلام کرد که سهام را برای کاربران در این پلتفرم راه اندازی خواهد کرد. این امر باعث افزایش کاربرد توکن می شود و فرصت های جدیدی را برای دارندگان این توکن فراهم می کند تا برای شرکت در اکوسیستم پاداش دریافت کنند.

در پست وبلاگ آمده است: «شبکه Shimmer، شبکه استیجینگ آیوتا، اولین پروژه ای خواهد بود که از این شبکه برای توزیع عادلانه کل عرضه توکن خود استفاده می کند « تبدیل IOTA به یک لانچ پد منصفانه از امکانات غیرقابل مشاهده اقتصادهای توکن جدید».

در این اطلاعیه همچنین اشاره شد که شبکه آزمایشی تازه راه اندازی شده امکان توزیع عادلانه توکن ها را در شبکه فراهم می کند و بر روی یک فرآیند توزیع عادلانه که “هوادراپ های نورد” نامیده می شود، تمرکز خواهد کرد.

عرضه توکن آیوتا محدود شده است از این رو، سهامداران در شبکه را نمی توان از طریق توکن های جدید آیوتا پاداش داد، بلکه فقط از طریق برنامه های کاربردی جدید یا شبکه های رمزنگاری شده است. کسانی که توکن های آیوتا را در شبکه Shimmer به اشتراک بگذارند، با استفاده از توکن های Shimmer پاداش دریافت می کنند. این پست همچنین خاطرنشان می کند که کل عرضه توکن های Shimmer بین سهامداران آیوتا توزیع می شود.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Gzzohh

2 ماه قبل
0
0

order ciprofloxacin without prescription – bactrim tablet purchase augmentin

پاسخ

Stwpts

1 ماه قبل
0
0

purchase desloratadine without prescription – ketotifen 1 mg drug buy albuterol without prescription

پاسخ

Vmfscj

4 هفته قبل
0
0

generic ketoconazole 200 mg – lotrisone itraconazole oral

پاسخ