اتریوم، سولانا و پولکادات رکورد جدیدی را در میان بازار ۲.۹ تریلیون دلاری ثبت کردند

neda
2 سال قبل
اتریوم

سه تا از 10 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، هر کدام قیمت بالاتری را امروز به ثبت رساندند، زیرا حرکت اخیر بازار به سرعت ادامه دارد. اتریوم، سولانا و پولکادوت هر کدام مانند روزهای اخیر به قله‌های جدید رسیده‌اند، در حالی که کل بازار ارزهای دیجیتال نیز رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

بر اساس داده‌های CoinGecko، اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ و پیشروترین شبکه بلاک چین قرارداد هوشمند، به تازگی قیمت بالای ۴۶۷۴ دلاری را تعیین کرده است. این تنها حدود 7 دلار بالاتر از اوج قبلی است که در روز سه شنبه تعیین شد، اما رشد ثابتی است که باعث افزایش 12 درصدی کلی در هفت روز گذشته شده است. سولانا در حال حاضر با سرعت بیشتری در حال افزایش است و امروز بعدازظهر به اوج قیمتی نزدیک به 237 دلار در هر سکه رسیده است. رقیب اتریوم در روز گذشته به طور پیوسته به سمت بالا حرکت کرده است و رکورد قبلی خود را که 219 دلار به ازای هر سکه بود شکسته و در 24 ساعت گذشته 11 درصد افزایش یافته است. اکنون 18 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است. از زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار سولانا نزدیک به بالاتر از تتر استیبل کوین است تا به چهارمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شود.

همین دیروز، سولانا کاردانو را تغییر داد و در جایگاه پنجم لیست قرار گرفت. یکی دیگر از رقیب های رو به رشد اتریوم، پولکادات، به همین ترتیب امروز به اوج قیمت جدید رسیده است. پولکادات روز دوشنبه برای اولین بار از مرز 50 دلار عبور کرد و اوایل امروز بعدازظهر به بالاترین حد خود یعنی کمتر از 55 دلار به ازای هر سکه رسید. ارز دیجیتال بومی شبکه بلاک چین تقریباً 20 درصد در هفته افزایش یافته است. در میان این افزایش‌ها و افزایش‌های اخیر از جمله بالاترین رکورد اخیر بیت‌کوین، به‌علاوه شتاب در پشت سکه‌ها و توکن‌های مرتبط با متاورس-، بازار کلی ارزهای دیجیتال در حال حاضر در اوج جدیدی از 2.91 تریلیون دلار به ازای هر CoinGecko قرار دارد.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Qvdlei

2 ماه قبل
0
0

purchase amoxicillin without prescription – amoxil oral order cipro 1000mg sale

پاسخ