بنیاد اتریوم دارایی های خزانه فعلی خود را منتشر کرد

neda
2 سال قبل
اتریوم

بنیاد اتریوم، سازمان غیرانتفاعی بزرگ‌ترین شبکه قراردادهای هوشمند، گزارش مالی دقیق سال 2021 را منتشر کرده است. این گزارش میزان پولی را که سازمان غیرانتفاعی برای تحقیق و توسعه برای «ادغام» و همچنین دارایی‌های خزانه فعلی خود پس از فروش اتریوم در بالاترین سطح خود آماده کرده است، نشان می‌دهد.

🔶بنیاد اتریوم تقریباً 0.3 درصد از کل عرضه اتریوم را در اختیار دارد

گزارش 28 صفحه ای بنیاد اتریوم در روز دوشنبه با هدف افزایش شفافیت و به اشتراک گذاشتن چشم انداز خود با سرمایه گذاران اتریوم است. این گزارش نشان می‌دهد که مجموع دارایی‌های سازمان تا 31 مارس 2022 به 1.6 میلیارد دلار رسیده است. بیشترین بخش خزانه‌داری مربوط به ارزهای دیجیتال بود، در حالی که تنها 300 میلیون دلار سرمایه‌گذاری در ارزهای غیرکریپتو بود.

بنیاد دارای 1.3 میلیارد دلار است که در اتریوم نگهداری می شود، که تقریباً 0.3 درصد از کل عرضه اتریوم را تشکیل می دهد. این گزارش توضیح داد که آنها از یک سیاست مدیریت محافظه کارانه پیروی می کنند که تضمین می کند سازمان منابع کافی برای تأمین بودجه اهداف خود را حتی در طول دوره طولانی اصلاح بازار دارد.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Hufgna

1 ماه قبل
0
0

generic stromectol online – doryx order order cefaclor for sale

پاسخ

Knixok

2 هفته قبل
0
0

dapoxetine avenue – fildena shut cialis with dapoxetine fortune

پاسخ