بنیانگذار ترون از انحلال کامل بنیاد ترون تا سال آتی خبر داد

neda
2 سال قبل
ترون


در یک رویداد غیر منتظره و غافلگیر کننده ، جاستین سان، بنیانگذار شبکه ترون(TRON) ، از سمت مدیر عاملی بنیاد ترون استعفا داد. آقای سان با ارسال نامه ای به وب سایت ترون ، عموم را از تصمیم نهایی خود مطلع کرد و عنوان کرد که هم اکنون ، زمان ورود به سایر پروژه ها فرا رسیده است.

سان در این نامه سرگشاده بیانات خود را در زمینه اقدام غافلگیر کننده خود به جامعه ترون به اشتراک گذاشت:

“من همیشه آرزو داشتم که نسبت به روزهای اولیه‌ام به یک کارآفرین موفق و یک رهبر مؤثر تبدیل شوم. همچنین اشتیاق داشتم که چشم‌اندازی از یک امپراتوری تجاری و سودآور که نیازها و رضایت مشتریان، سهامداران و کارمندانم را برآورده می‌کند را ایجاد کنم. این طور شد که به طور تصادفی ،یک پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز به نام ترون ساخته شد. اگرچه به طور تصادفی خلق شد ، اما به یکی از نخستین جوامع سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) در تاریخ بشر تبدیل شد. از آن زمان ، هرگز از تصمیم و انتخابم در راستای خلق ترون پشیمان نشده ام.”

از سوی دیگر، سان از انحلال کامل بنیاد ترون تا سال آتی خبر داد. البته ، این تصمیم پیشتر در 25 ژوئیه(3 مرداد) سال جاری گرفته شده بود. این اطلاعات به دنبال اعلام جاستین سان متبنی بر منصوب شدن وی به عنوان سفیر دولت گرانادا در سازمان تجارت جهانی در ژنو ، اعلام شد.سان از این پس ، در این سمت فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

به گفته سان، تصمیم به کناره گیری از ترون به دلیل ایجاد “منافع بیشتر برای جامعه” گرفته شده است. کناره گیری از سمت بنیانگذاری جامعه ای پر رونق که تمام اختیارات کاربران، دارایی ها و داده ها سلب می کند، در نهایت برای این جامعه مفید خواهد بود.

به دنبال اعلام این خبر، سه سوپر نود مطرح با نام های “justinsuntron”، “BitTorrent” و “μTorrent”که توسط Sun منتخب اعلام شده بودند ، حذف و از شبکه فنی ترون خارج خواهند شد. در نتیجه، جامعه ترون در راستای جایگزینی آنها ، به 27 نماینده جدید رای خواهد داد.

با وجود کناره گیری وی از ترون،سان قول داد که به حمایت و ترویج شرکت ترون و جامعه غیرمتمرکز آن ادامه خواهد داد.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Fduzum

1 ماه قبل
0
0

ivermectin 12mg over the counter – eryc brand buy cefaclor generic

پاسخ

Cdqscw

4 روز قبل
0
0

cenforce online star – brand viagra online measure

پاسخ