بنیان گذار کاردانو با توجه به نوسانات فعلی بازار از مردم میخواهد که آرامش خود را حفظ کنند زیرا بازار همیشه اینطور باقی نمی ماند

neda
2 سال قبل
خبر های فاندامنتال

چارلز هاسکینسون خالق کاردانو می گوید دستیابی به چشم انداز ارزهای دیجیتال هرگونه نگرانی در مورد قیمت گذاری کوتاه مدت را نفی می کند.

چارلز هاسکینسون، یک بار دیگر اهمیت فاندامنتال نسبت به اقدامات کوتاه مدت قیمت را هنگام اظهار نظر در مورد رکود فعلی بازار تکرار می کند. هاسکینسون به جای تمرکز بر قیمت، از کسانی که از فروش در هراس هستند می‌خواهد «آرام شوند» به این معنی که تصویر بزرگ‌تری در اینجا وجود دارد.

او‌گفت: اخیرا تعداد زیادی از مردم را دیده‌ام که به قیمت‌ها وسواس دارند یا چیزهایی از این قبیل می‌گویند: “اوه، خوب، همه چیز در حال شکست است، آسمان در حال سقوط است.” و به نظر می رسد که یک فقدان کامل دیدگاه وجود دارد…”

رئیس IOHK به تازه واردان خطاب می‌کرد که معمولاً چشم‌انداز بلندمدتی از آنچه ارز دیجیتال در سال‌های آینده انجام خواهد داد، نمی‌بینند. در توضیح بیشتر، هاسکینسون این را به انصراف از یک سیستم قدیمی که اساساً شکسته است، تقلید کرد. با ذکر این نکته که السالوادور در حال حاضر در سطح دولت-ملت اتفاق می‌افتد و موارد بیشتری را به عنوان نمونه‌هایی از آن ذکر می‌کند. با حفاری تا سطح فردی، میلیون‌ها نفر نیز در مقیاس جهانی انصراف می‌دهند. اما هاسکینسون می‌گوید، از آنجایی که قبلاً چنین اتفاقی نیفتاده است، کشف قیمت نامنظم رخ می‌دهد. هر فردی که وارد فضای ارزهای دیجیتال می‌شود، به روش خود انصراف می‌دهد. مشکل این است که ما قبلاً هرگز چنین چیزی را در مقیاس جهانی ندیده‌ایم. و بنابراین آنچه اتفاق افتاده این است که انواع بازارهای دشوار را ایجاد کرده است.”

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Ydbogc

2 ماه قبل
0
0

where to buy metronidazole without a prescription – buy amoxil pills zithromax 500mg canada

پاسخ

Ukvxvi

1 ماه قبل
0
0

how to get methylprednisolone without a prescription – astelin 10 ml cost buy astelin 10 ml online

پاسخ

Njwowx

1 ماه قبل
0
0

how to get digoxin without a prescription – brand lanoxin lasix 40mg for sale

پاسخ