تتر Synonym را برای افزایش پذیرش بیت کوین از طریق شبکه لایتنینگ راه اندازی کرد

neda
2 سال قبل
بیت کوین

سرمایه گذاری جدید با ترکیب سرعت شبکه لایتنینگ با معماری یک پلت فرم باز همتا به همتا، هایپربیت کوین سازی را دنبال می کند. Synonym Software Ltd.، شرکتی که توسط ناشر استیبل کوین Tether Holdings Limited تأسیس شده است، روز سه شنبه به طور رسمی راه اندازی شد و پروژه بسیار جاه طلبانه ای را به جریان انداخت تا تراکنش های بیت کوین (BTC) را از طریق یک پلت فرم مالی مستقل که از شبکه لایتنینگ استفاده می کند به جریان بیاندازد.

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد، هدف Synonym این است که با ایجاد یک اکوسیستم مالی باز که از بیت کوین و شبکه لایتنینگ استفاده می کند، امکان مالکیت شخصی و کنترل دارایی های رمزنگاری شده را فراهم کند.

مدیرعامل جان کاروالیو گفت: «هیپربیت کوینیزاسیون به خودی خود به طور جادویی اتفاق نمی افتد. برای اینکه در دنیایی بدون بانک‌های بزرگ، مقررات ظالمانه یا فناوری‌های بزرگ که بر زندگی‌مان حاکم است زندگی کنیم، به یک استراتژی و اکوسیستم برای جایگزینی اقتصاد قدیمی نیاز داریم. این همان جایی است که Synonym وارد می شود.

اولین پروتکلی که توسط Synonym راه‌اندازی شد Slashtags نام دارد، یک چارچوب قابلیت همکاری برای شبکه‌های خصوصی که به فناوری بلاک چین متکی نیست و می‌تواند توسط هر پلتفرمی برای هماهنگی، حفظ حریم خصوصی و اجماع مورد استفاده قرار گیرد.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Eprbdx

2 ماه قبل
0
0

ciplox 500 mg without prescription – ciplox drug buy erythromycin 250mg for sale

پاسخ

Dscdvk

2 ماه قبل
0
0

valtrex 500mg without prescription – zovirax pill where can i buy zovirax

پاسخ

Abdhdc

1 ماه قبل
0
0

order digoxin generic – calan us order furosemide 100mg online cheap

پاسخ

Cmavjk

2 هفته قبل
0
0

cenforce online without – brand viagra volume

پاسخ