تحلیل قیمت بایننس کوین

neda
2 سال قبل
بایننس کوین

بیت کوین نتوانست سقف قیمت 50 هزار دلاری خود را براندازد ، اما بازار آلتکوین هفته ای آرام را پشت سر گذاشت ، بایننس کوین مانند اکثر همتایان خود ، مجبور شده است دیرهنگام با فشار فروش دست و پنجه نرم کند. یک کانال نزولی ارزش نزولی BNB را به طور دقیق ترسیم کرده است ، یکی با بالا و پایین ترین سطح مشخص می شود. با این وجود ، به نظر می رسد که روند صعودی بزرگتر آلت کوین باید به حرکت در جهت شمال الهام بخش باشد. در زمان نگارش این مقاله ، بایننس کوین ۴۷۴ دلار ارزش داشت که 2 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

کانال نزولی BNB ، که پس از بالا رفتن قیمت 517.7 دلار افزایش یافت ، به مدت یک هفته ادامه داشت. از آنجا که این الگو در پشت یک روند صعودی قوی ظاهر شد ، می توان انتظار داشت که تنظیمات به عنوان یک الگوی تداوم عمل کند. حرکت ناگهانی بالای آخرین نوسان BNB یعنی 481.1 دلار ، احتمال صعود را افزایش می دهد ، در حالی که بازگشت بین 487 تا 480 دلار نیز به نفع گاوهاست.

پس از اتمام شکست ، می توان اهداف را 540 دلار تعیین کرد. این امر 13 درصد جهش از زمان مطبوعات BNB را نشان می دهد. اگر افزایش قیمت در خط روند بالا رد شود و کانال BNB نزدیک به 437.6 دلار سقوط کند ، قیمت در معرض افت بیشتری قرار می گیرد ، زیرا این حرکت استقبال فروشندگان کوتاه مدت را خواهد داشت.

اگرچه به نظر می رسید که بایننس کوین در حال آماده سازی برای صعود است ، اما هنوز زود است. حجم معاملات 24 ساعته و ADX باید با دقت پیش بروند زیرا این امر بینش بیشتری را برای نوسان قیمت فراهم می کند. معامله گران می توانند BNB ایمن و طولانی را تنها پس از بسته شدن قیمت بالای 481 دلار معامله کنند و سود خود را 540 دلار تعیین کنند.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Saqazx

4 هفته قبل
0
0

buy viagra professional statue – super avana big levitra oral jelly online around

پاسخ