جدول زمانی آزمایشی برای اتریوم Merge

pouyam exchange
1 سال قبل
اتریوم

تاریخ : ۱۴۰۱،۰۴،۲۵

ساعت : ۲۲:۰۰

توسعه دهندگان اتریوم (ETH) در حال ارائه یک جدول زمانی آزمایشی برای پلت فرم قرارداد هوشمند برای ادغام با سیستم اثبات سهام آن هستند.

تیم بیکو، توسعه‌دهنده هسته اتریوم می‌گوید ادغام ETH در حال حاضر برای 19 سپتامبر برنامه‌ریزی شده است.

جدول زمانی Beiko توسط یکی دیگر از توسعه دهندگان ETH به اشتراک گذاشته شد و اشاره کرد که برنامه ادغام به صورت دقیق تنظیم نشده است.

«این جدول زمانی ادغام نهایی نیست، اما دیدن آن با هم بسیار هیجان‌انگیز است. لطفاً این را به عنوان یک جدول زمانی برنامه ریزی در نظر بگیرید و منتظر اعلامیه های رسمی باشید!»

رویداد بسیار مورد انتظار به شبکه اصلی اتریوم اجازه می دهد تا با Beacon Chain خود که قبلاً سیستم اثبات سهام را اجرا می کند، ادغام شود.

ادغام، که منجر به اتریوم 2.0 می شود، به نظر می رسد مشکلات مقیاس پذیری شبکه را با فراهم کردن زمینه برای ارتقاهای آینده از جمله اشتراک گذاری حل کند.

به گفته ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، پلتفرم قراردادهای هوشمند در نهایت قادر به تسهیل 100000 تراکنش در ثانیه از طریق راه حل های لایه دوم پس از تکمیل ارتقاء خواهد بود.

بر اساس موتور جستجوی اتریوم Etherscan، بیش از 13.1 میلیون ETH به ارزش بیش از 15.93 میلیارد دلار در قرارداد سپرده ETH 2.0 در زمان نگارش این مقاله گنجانده شده است.

اتریوم در زمان نگارش این مقاله با قیمت 1251 دلار معامله می شود. رتبه دوم دارایی رمزنگاری بر اساس ارزش بازار بیش از 5.6 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Powrct

1 ماه قبل
0
0

albuterol for sale – cost seroflo order theophylline without prescription

پاسخ