جهش غیر منتظره قیمتی بیت کوین بعد از اعلام نرخ بهره

pouyam exchange
1 سال قبل
خبر های فاندامنتال

تاریخ : ۱۴۰۱،۰۵،۰۶

ساعت : ۱۲:۳۰

بازار رمزارز ها به طور غیر منتظره در واکنش به افزایش اخیر نرخ بهره توسط فدرال رزرو ، به خوبی عمل کرد و قیمت ها در این بازار به سقف های هفتگی جدید افزایش یافتند. به این ترتیب ، تعداد معامله گران لیکوئید شده در بازه زمانی روزانه  از بیش از90000 رسید و ارزش کل معاملات لیکوئید شده برابر با 400 میلیون دلار است.

بر اساس گزارش روز گذشته رسانه CryptoPotato ،بزرگترین رمزارز جهان از سقف قیمتی هفته گذشته خود عقب نشینی کرد و پس از مدت کوتاهی در حدود سطح 21000 دلاری به ثبات رسید.

در روز های گذشته ، همه نگاه ها به نشست اخیر کمیته فدرال بازار باز بود، نشستی که در آن ، انتظارات برخی از کارشناسان مالی درست از آب درآمد و بانک مرکزی این کشور نرخ بهره را 75 واحد افزایش داد و اعلام کرد که در راستای مهار تورم به افزایش نرخ بهره در طول سال جاری میلادی ادامه خواهد داد. نشست بعدی کمیته فدرال بازار باز در اواخر سپتامبر(اوایل مهر) برگزار خواهد شد.
تحولات فدرال رزرو طبق معمول باعث نوسان بازارهای رمزارزی شد،  اما این بار منجر به افزایش قیمت ها در این بازار شد.

بیت کوین  بلافاصله پس از اعلام فدرال رزرو ، به 22000 دلار جهش یافت و سپس ، به سقف قیمتی 6 روزه خود در 23000 دلار رسید. علیرغم عقب نشینی اندک این رمزارز ، قیمت آن همچنان 9 درصد در روز رشد کرده است.

آلت کوین‌ها نیز سود های قابل توجهی تری را به ثبت رساندند. در حال حاضر، اتریوم 14 درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. سولانا ، پلکادات ، MATIC و سایرین با سود های دو رقمی مواجه شدند.

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Gpugxz

2 ماه قبل
0
0

proscar 1mg canada buy forcan buy fluconazole 200mg generic

پاسخ

Xfonod

2 ماه قبل
0
0

buy retrovir without a prescription – buy allopurinol 300mg generic

پاسخ

Mmjbjv

1 هفته قبل
0
0

claritin pills pretty – claritin van loratadine medication doubt

پاسخ