در بحبوحه مشکلات پایداری استیبل کوین، قیمت بازار تتر به زیر برابری دلار سقوط کرد

neda
2 سال قبل
تتر

تتر (USDT)، بزرگترین استیبل کوین، در اوایل پنجشنبه به زیر 0.96 دلار سقوط کرد که نشانه ای از استرس بیشتر در بازار ارزهای دیجیتال بود.

این توکن تا ساعت 3:15 بامداد به وقت شرقی در FTX به 0.956 دلار کاهش یافت و در حال حاضر با قیمت 0.954 دلار معامله می شود.

طی چند روز گذشته، TerraUSD (UST) – یک استیبل کوین الگوریتمی بومی Terra که قرار است قیمت دلار آمریکا را ردیابی کند؛ به شدت کاهش یافته است. در حال حاضر مشخص نیست که چه چیزی باعث این رویداد بازار می شود، اگرچه نگرانی های گسترده در مورد تداوم تلاطم بازار، ناشی از فروپاشی بازار UST و همچنین دارایی بومی Terra، LUNA، در روزهای اخیر بر قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشته است.

بر اساس داده های TradingView، بیت کوین در حال حاضر در Coinbase تقریباً 25800 دلار معامله می شود. سایر استیبل کوین‌های موجود در بازار در زمان انتشار با قیمت بالاتری در برابر USDT معامله می‌شوند. بایننس USD (BUSD) و USD Coin (USDC) به ترتیب با قیمت های 1.08 دلار و 1.09 دلار از طریق جفت های معاملاتی در بایننس معامله می شوند.

برخلاف UST، تتر، توسط مجموعه‌ای از دارایی‌های سرمایه‌گذاری شده پشتیبانی می‌شود و سرمایه‌گذاران قرار است در هر زمانی بتوانند یک USDT را به قیمت 1 دلار بازخرید کنند. پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، هنگامی که توسط The Block برای اظهار نظر بیشتر در روز پنجشنبه تماس گرفت، آردوینو در بیانیه ای توضیح داد: “تتر به طور معمول به پردازش بازخریدها در بحبوحه برخی از هراس بازار که پس از بازار دیروز مورد انتظار بود، ادامه می دهد. علیرغم آن، تتر بازخرید برای هیچ یک از مشتریان تایید شده خود را رد نکرده و نخواهد کرد، که همیشه این روش بوده است. تنها در 24 ساعت گذشته، تتر بیش از 300 میلیون دلار را بازخرید کرده است و در حال حاضر یک میلیارد دیگر را تا کنون بدون مشکل پردازش کرده است.”

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Dbzupx

1 هفته قبل
0
0

cialis soft tabs pills wed – caverta pale viagra oral jelly reef

پاسخ