شکایت از ایلان ماسک؛ ماسک باید بدلیل تبلیغ دوج کوین غرامت ۲۵۸ میلیارد دلاری بپردازد

neda
1 سال قبل
خبر های فاندامنتال

بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج کوین، به شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری علیه ایلان ماسک که او را به اجرای یک طرح هرمی برای ترویج ارز دوج کوین متهم می‌کند، واکنش نشان داده است.بیلی مارکوس، با نام مستعار شیبتوشی ناکاموتو در توییتر به شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری علیه ایلان ماسک که پدر دوج‌کوین شناخته میشود واکنش نشان داد. مارکوس خاطرنشان کرد که اگر دوج به عنوان یک طرح هرمی نامیده می‌شود، پس همین امر باید برای کل بازار ارزهای دیجیتال، بازار سهام، بازار مسکن، بازار کالاها و خود سیستم پولی اعمال شود. در این زمینه، او معتقد است که پس از آن همه باید از الکساندر همیلتون، پدر بنیانگذار ایالات متحده شکایت کنند. اگر دوج کوین یک طرح هرمی است، کل بازار ارزهای دیجیتال، بازار سهام، بازار مسکن، بازار کالاها و خود سیستم پولی نیز چنین است.

او پیشتر این واقعیت را بیان کرد که ارزهای دیجیتال فقط “یک پروتکل و یک پایگاه داده مشترک” هستند. ایلان ماسک با شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری در اوایل هفته گذشته، به دلیل تبلیغ این ارز دیجیتال مبتنی بر میم مورد انتقاد قرار گرفت. شاکی که کیث جانسون نامیده می شود، در دادخواست اظهار داشت که به دلیل توییت های ماسک در رمزارز مبتنی بر میم، سرمایه گذاری زیادی در دوج کوین کرده است. دوج در 8 مه 2021 به بالاترین قیمت 0.73 دلاری رسید. در زمان نگارش این مقاله، دوج در حال حاضر 92 درصد از بالاترین رقم خود کاهش یافته است و در حدود 0.059389 دلار معامله می شود. در این راستا، جانسون و سایر سرمایه گذاران دوج کوین که از طریق ارز دیجیتال متحمل ضرر شده اند، خاطرنشان کردند که ماسک باید 258 میلیارد دلار به عنوان غرامت بپردازد.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Niomqj

1 ماه قبل
0
0

terbinafine 250mg sale – forcan pills where to buy grifulvin v without a prescription

پاسخ