صحبت های جنجالی خالق دوج‌کوین و واکنش ایلان ماسک در مورد ارزهای دیجیتال

neda
2 سال قبل
خبر های فاندامنتال

بیلی مارکوس، یکی از بنیان‌گذاران دوج‌کوین گفت که اکثر پروژه‌های ارزهای دیجیتال در این صنعت چیزی جز کلاهبرداری و زباله نیستند.

در یک توییت اخیر، خالق دوج استدلال کرد که 95٪ از ارزهای دیجیتال بی ارزش هستند زیرا موفق شده اند شهرت کل صنعت را از بین ببرند. به گفته مارکوس، برترین بازیگران مالی سنتی و اکثر کاربران جریان اصلی اینترنت، به دلیل وجود بازیکنان و پروژه‌های بد در فضا، کل چشم‌انداز دارایی دیجیتال را خراب کرده‌اند. توییت مارکوس در پی شکست فاجعه بار اکوسیستم Terra منتشر شد. مشکلات پروژه زمانی شروع شد که UST از 1 دلار کاهش یافت و LUNA را نیز با خود پایین آورد. تمام تلاش‌های گارد بنیاد لونا (LFG) برای دفاع از دارایی دیجیتال بی‌ثمر بود زیرا پروژه متعاقباً از کار افتاد و باعث‌شد سرمایه گذاران سرمایه خود را از دست بدهند.

مارکوس با دانستن اینکه اظهارات وی بحث برانگیز خواهد بود، افزود: “توجه داشته باشید که تنها افرادی که به این توییت واکنش نشان می دهند، کلاهبرداران و احمق ها هستند.” این توییت، همانطور که انتظار می رفت، بحث داغی را در میان اعضای جامعه رمزنگاری در توییتر برانگیخت. در حالی که برخی از کاربران از نظرات او حمایت می کردند، برخی دیگر او را به عدم آگاهی از خود متهم کردند، با توجه به اینکه او میم‌ کوین را ایجاد کرده است که باعث ایجاد صدها کپی بی فایده شده است. در پاسخ، مارکوس اشاره کرد که دوج کوین، به عنوان «طنز» برای تمسخر وضعیت بازار ارزهای دیجیتال و رواج پروژه‌های بی‌معنی در صنعت ایجاد شده است. وی در ادامه تاکید کرد که کیفیت را بر کمیت ترجیح می دهد.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و طرفدار دوج، کاملا متفاوت از دیگران واکنش نشان داد. این میلیاردر که به دلیل تأثیرگذاری بر بازار با پست‌های دوج خود شناخته می‌شود، توییت مارکوس را بسیار خنده‌دار یافت و با یک ایموجی خنده روی زمین پاسخ داد. ماسک یکی از بزرگ‌ترین تأثیرگذاران دوج کوین است و شرکت خودروهای الکتریکی او در ژانویه اعلام کرد که پرداخت‌های دوج را برای برخی از کالاهای خود امکان‌پذیر می‌کند.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید