علیرغم افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، پیشبینی های افزایش قیمت بیت کوین و‌اتریوم ادامه دارد

neda
2 سال قبل
دسته‌بندی نشده

علیرغم اینکه فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش داده است، بیت کوین و اتریوم از اکثر دارایی های دیگر پیشی گرفته اند.

طبق اطلاعات بلومبرگ، تهاجم روسیه به اوکراین «یک نقطه عطف دیگر برای شایستگی رمزارزها» است، علاوه بر این، این تحقیق اشاره می کند که بیت کوین از زمان تهاجم روسیه 20 درصد افزایش یافته است که بیش از دو برابر سود نفت خام است. به گفته کوتس و مک گلون، قیمت طلا پس از جنگ به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

این بار، بلومبرگ اینتلیجنس مجدداً دیدگاه خود را تایید کرد که قیمت 100000 دلاری بیت کوین اجتناب ناپذیر است مگر اینکه روند تقاضا و پذیرش معکوس شود.

این هفته در میامی ، ده‌ها هزار نفر قرار است در کنفرانس بیت کوین 2022 شرکت کنند و انتظار می‌رود که اعلامیه‌های پذیرش قابل توجهی از سوی شرکت‌های بزرگ ارائه شود. علاوه بر این، در پی ادغام طولانی‌مدت بلاک‌چین‌های Proof-of-Work و Proof-of-Stake شبکه، تحلیلگران Mike McGlone و Jamie Douglas Coutts پیشنهاد می‌کنند که اتریوم ممکن است کمتر از ارزش‌گذاری شده باشد.

طبق اطلاعات بلومبرگ، مدل جریان نقدی تخفیف‌یافته اتریوم ارزشی معادل 6100 دلار برآورد می‌کند که 70 درصد بیشتر از قیمت فعلی آن است. علاوه بر این، مایکرواستراتژی به افزودن بیت کوین به ترازنامه خود به سرعت ادامه می دهد.

در توییتی توسط مدیرعامل مایکل سیلر، فاش شد که شرکت خدمات فناوری اطلاعات وی 4167 بیت کوین دیگر (BTC) خریداری کرده است. این خرید پس از اینکه مایکرواستراتژی اعلام کرد 205 میلیون دلار برای خرید بیت کوین اضافی وام گرفته است، پیش بینی می شد. همراه با توییت سیلور،این شرکت توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) موظف شد فرم 8-K را به SEC ارسال کند.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید