قانونگذار ایالات متحده خواستار “استراتژی قوی” برای جلوگیری از استفاده از کریپتو برای فرار از تحریم ها شد

neda
2 سال قبل
دسته‌بندی نشده

🔶یکی از نمایندگان کنگره آمریکا از دولت جو بایدن، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا خواسته است تا یک «استراتژی قوی» برای جلوگیری از استفاده از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم‌ها اتخاذ کند.

نماینده مایکل مک کال (R-TX)، یکی از اعضای برجسته کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان، اقدامات مختلفی را برای جلوگیری از استفاده از ارز دیجیتال برای دور زدن تحریم های ایالات متحده انجام داده است.

طبق بیانیه صادر شده توسط مایکل مک کال، نماینده ایالات متحده: «فناوری‌های نوظهور مانند ارز دیجیتال کاربردهای مثبت زیادی مانند کمک‌های بشردوستانه ارائه می‌دهند، اما دولت در حصول اطمینان از عدم استفاده از این شکل جدید ارز به سرعت پیش نرفت. ماه گذشته، نماینده مک کال در نامه ای به رئیس جمهور جو بایدن، نگرانی خود را در مورد “استفاده احتمالی روسیه از فناوری های نوظهور مانند ارزهای دیجیتال برای جلوگیری از تحریم ها” ابراز کرد. او به «گزارش مورد انتظار سازمان ملل درباره برنامه هسته‌ای کره شمالی که با بیت‌کوین‌های دزدیده شده تأمین مالی می‌شود» اشاره کرد. اما بایدن هنوز به او پاسخی نداده است.

پس از حضور وی در کمیته اطلاعاتی منتخب دائمی مجلس نمایندگان درباره نحوه برخورد دپارتمانش با فرار از تحریم‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال، قانونگذار نامه‌ای مشابه به آوریل هاینس، مدیر اطلاعات ملی آمریکا صادر کرد. در اوایل این ماه، مک کال قانون شفافیت ارزهای دیجیتال روسیه را با رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان، گریگوری میکس (D-NY) معرفی کرد. کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان این لایحه را با حمایت دو حزب به تصویب رساند. طبق این لایحه، این قانون «تضمین می‌کند که ایالات متحده اقدامات مناسبی را برای جلوگیری از استفاده از این فناوری‌های در حال توسعه برای فرار از تحریم‌های ایالات متحده انجام می‌دهد».

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Ekfcxc

1 ماه قبل
0
0

viagra professional online open – avana shop levitra oral jelly online shore

پاسخ