قیمت آدا کاردانو برخلاف وضعیت قرمز بازار میتواند صعودی شود

neda
2 سال قبل
کاردانو

کاردانو پس از راه‌اندازی هاردفورک آلونزو در سپتامبر 2021 در یک منطقه بسیار باریک روند رو به رشد خود را آغاز کرد. هر تلاشی برای شکستن مقاومت بالایی شکست خورد، اما سطوح حمایت قوی بود. و از این رو میتوانیم فرض کنیم که دارایی به آرامی به یک استیبل کوین تبدیل می شود زیرا دارایی از احساسات بازار دور مانده است. با این حال، در مواقعی که بازار به میزان قابل توجهی افت کرده است، روند باریک آدا دارایی را قوی نگه داشته است. قیمت آدا از سپتامبر به مدت نزدیک به چند ماه ثابت ماند، با این حال، چندین بار سعی کرد از سطوح مقاومت قوی عبور کند اما شکست خورد.

از اواسط نوامبر، قیمت شروع به کاهش کرد و سقوط اخیر قیمت را به زیر نمودار کشاند. قیمت ADA در آستانه بازبینی سطوح حمایت قوی در حدود 1 دلار بود، اما قبلاً به خوبی تغییر کرده بود. با توجه به اصول اولیه، بسیاری از برنامه‌های کاربردی در صف قرار گرفته‌اند تا در روزهای آینده روی پلتفرم ساخته شوند. و از این رو با وجود روند خاموش بازار، کاردانو می تواند روند صعودی را نشان دهد.

قیمت آدا می تواند بلافاصله پس از عبور از سطوح مقاومت مهم در حدود 1.88 دلار، سطوح 2.3 دلار را دوباره آزمایش کند.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Zlmmuj

2 ماه قبل
0
0

stromectol over the counter – sumycin uk order sumycin 250mg generic

پاسخ

Nqakut

1 ماه قبل
0
0

ivermectin 12 mg over counter – order aczone order cefaclor 500mg online cheap

پاسخ