قیمت VeChain با 28 درصد پتانسیل صعودی از نقطه قوت خارج می شود

neda
2 سال قبل
خبر های فاندامنتال

VeChain (VET) تقریباً دو هفته است که بین 0.13 دلار در صعود و 0.10 دلار در مسیر نزولی قرار دارد. با پایین ترین و بالاترین سطح، قیمت از هر دو جهت فشرده می شود و آماده شکست است. خریداران به دنبال سود از این شکست هستند ، زیرا سه شاخص فنی به نفع گاوها هستند.

VeChain در چند روز گذشته بین خریداران و فروشندگان در حال چرخش بوده است و به نظر می رسد در حال حاضر طرف های انتخاب شده را دارد. 

خریداران از سه عنصر فنی کمک گرفتند که می تواند به آنها قدرت کافی برای استراحت بیشتر بدهد. ابتدا ، میانگین متحرک ساده (SMA) وجود دارد. SMA 55 روزه و 200 روزه از دیروز از اقدام قیمت پشتیبانی می کنند و این باعث می شود که اقدام قیمت VET به خط نزولی پناهگاه منتقل شود. با این دو عنصر ، گاوها در حال حاضر دارای یک نیروی حمایتی اساسی هستند.

سطح تاریخی 0.11 دلار را که از 8 آگوست شروع شده است ، به آن اضافه کنید ، جایی که قیمت در حال حاضر برای دو جلسه معاملاتی به طور کامل در حال بسته شدن است.در شرایطی که بازارهای سهام با رکود مجدد شاخص های آمریکا روبرو هستند ، احساسات عمومی کمک خواهد کرد.

پس از شکسته شدن برجسته به سمت بالا ، انتظار ورود بیشتر خریداران را داشته باشید. از آنجا ، این مسیر مشخصی به سمت 0.15 دلار خواهد بود ، بالاترین رقم از 6 سپتامبر در VeChain ، زیرا فروشندگان نقاط ورودی زیادی برای ارائه مقادیر متقابل ندارند. با این حال ، خرس ها می توانند در قیمت گذاری در VeChain موفق عمل کرده و به نقطه ضعف خارج شوند. در این صورت ، انتظار بازآزمایی 0.1 دلار و 0.095 دلار را به عنوان اولین توقف برای سودآوری دارید.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Cgzndw

1 ماه قبل
0
0

buy zidovudine 300 mg for sale – generic allopurinol 100mg

پاسخ

Zcnvcw

1 ماه قبل
0
0

purchase azithromycin for sale – sumycin cost ciprofloxacin 500mg generic

پاسخ

Cpodcg

1 ماه قبل
0
0

methylprednisolone 4mg over the counter – order claritin pill where to buy astelin without a prescription

پاسخ