محبوبیت دوج کوین در میان نهنگ ها

pouyam exchange
1 سال قبل
دوج کوین

تاریخ : ۱۴۰۱،۰۴،۲۸

ساعت : ۱۴:۳۰

از آنجایی که حجم معاملات بازار رمزارزها در 24 ساعت گذشته در حال افزایش بوده و بیت کوین نیز توانست به قیمت 22500 دلار برسد، داده ها نشان می دهد که نهنگ ها در زنجیره BNB در حال جمع آوری میم کوین ها هستند.

داده‌ های اخیر از پلتفرم ردیابی نهنگ ها، WhaleStats، نشان می‌دهد که دوج کوین به عنوان یکی از بهترین توکن‌ های خریداری شده در بین 100 نهنگ برتر BSC در 24 ساعت گذشته بوده است.

دیگر رمزارزهای موجود در این فهرست عبارتند از کوین بومی بلاکچین الروند، EGLD، و دیگر رمزارزها با محبوبیت کمتر مانند GHC، MOVEZ، SCLP و RACA. توکن GHC با خرید بیش از 525 میلیارد واحد در جایگاه برتر قرار دارد، در حالی که دوج کوین در رتبه هشتم قرار دارد.

WhaleStats همچنین سایر داده‌ های سرمایه‌ گذاران بزرگ را ردیابی می‌ کند، از جمله بیشترین حجم معاملات، بیشترین فروش، قراردادهای هوشمند پرکاربرد و غیره. انتظار می‌رود، بایننس کوین (BNB) در همه این دسته‌ ها به جز دسته بیشترین خرید، که به GHC می رسد، پیشتاز باشد.

نهنگ های موجود در شبکه BSC در مقایسه با نهنگ های شبکه اتریوم، رشد کمتری دارند. در حالی که میانگین ده توکن برتر خریداری شده توسط نهنگ ها در شبکه BSC به سختی به 25000 دلار رسید، اما در همان زمان نهنگ های اتریوم نزدیک به 1 میلیارد دلار سرمایه گذاری کردند.

در 24 ساعت گذشته، نهنگ های اتریوم به طور میانگین 459,285 دلار اتریوم معامله کردند و 200,000 واحد Cronos (CRO)، رمزارز اصلی صرافی crypto.com را فروختند. با توجه به حجم بالای ورود و خروج رمزارزها، ارزش بازار جهانی از مرز 1 تریلیون دلار فراتر رفته است

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Zhfgxz

2 ماه قبل
0
0

ciprofloxacin 1000mg sale – cipro usa order augmentin 1000mg sale

پاسخ

Mxcfro

4 هفته قبل
0
0

buy viagra professional outer – malegra borrow levitra oral jelly online level

پاسخ