مدافعان حقوق بشر در برابر کنگره ایالات متحده در برابر بیت کوین دفاع کردند

neda
1 سال قبل
بیت کوین

🟡بحث بین دو گروه فشار مخالف شامل فعالان حقوق بشر مدافع BTC و گروهی از تکنسین ها و مهندسان نرم افزار است. طرفداران کریپتو خاطرنشان می کنند که ارزهای دیجیتال گزینه ای برای بسیاری از مردمی است که تحت سلطه ظلم و ستم قرار دارند، جایی که پول فیات شکست خورده است. به حدی که منتقدان صنعت کریپتو خواستار یک «سیاست فین‌تک مسئولانه» و رد صلاحیت استفاده‌های فعلی از فناوری بلاک چین هستند.

فعالان و مدافعان حقوق بشر از حدود 20 کشور در سراسر جهان نامه ای به نمایندگان کنگره ایالات متحده در دفاع از صنعت کریپتو ارسال کردند که با انتقاد گروه بزرگی از مهندسان کامپیوتر، فناوران و توسعه دهندگان مواجه شدند که فکر می کنند “وضعیت ارزهای دیجیتال پایدار نیست”.

نامه موجود در وب سایت Financial Inclusion خطاب به رهبران حزب دموکرات و حزب جمهوری خواه، هم در سنا و هم در مجلس نمایندگان ایالات متحده است. در این نامه، فعالان تاکید می‌کنند که در مبارزه خود برای آزادی و دموکراسی «به ابزارهای بیت‌کوین و دلاری که به عنوان استیبل کوین شناخته می‌شوند، تکیه کرده‌اند، همانطور که ده‌ها میلیون نفر دیگر تحت رژیم‌های استبدادی یا اقتصادهای بی‌ثبات زندگی می‌کنند». طرفداران ارزهای دیجیتال استدلال می‌کنند که «بیت‌کوین شامل توانمندسازی مالی می‌شود، زیرا باز و بدون مجوز است» زیرا «هر کسی روی زمین می‌تواند از آن استفاده کند». آنها خاطرنشان می کنند که ارزهای رمزنگاری شده “دسترسی بی نظیری به اقتصاد جهانی برای مردم کشورهایی مانند نیجریه، ترکیه یا آرژانتین ارائه می دهند، جایی که ارزهای محلی در حال سقوط، شکسته شدن یا قطع شدن از دنیای خارج هستند.”

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Nivcxc

2 ماه قبل
0
0

purchase metronidazole – buy amoxil zithromax without prescription

پاسخ

Nrvzoe

2 ماه قبل
0
0

order valtrex 500mg without prescription – nemasole price purchase acyclovir online cheap

پاسخ

Nnzucr

2 ماه قبل
0
0

clomipramine 50mg cost – doxepin pill doxepin 25mg over the counter

پاسخ