هاردفورک واسیل کاردانو بصورت آزمایشی اجرا شد

pouyam exchange
1 سال قبل
کاردانو

تاریخ : ۱۴۰۱،۰۵،۰۲

ساعت : ۱۹:۰۰

در 3 ژوئیه (12 تیر)، تیم‌ های IOG هاردفورک Vasil را بر روی شبکه آزمایشی کاردانو اجرا کردند. ادعا شد که صرافی‌ ها و SPOها (اپراتورهای استخر سهام) حداقل به چهار هفته زمان برای آزمایش نیاز دارند، که آخرین هفته ژوئیه (هفته اول مرداد) را به عنوان تاریخ آزمایشی برای راه‌ اندازی شبکه اصلی وسیل قرار می‌ دهد.

پس از اعلام هارد فورک شبکه آزمایشی، کار به طور جدی ادامه یافت و با گره اولیه نسخه 1.35.0 شروع شد. تیم های IOG به سمت کار بر روی گره v.1.35.1 پیش رفتند، که مشکلی را در پخش مجدد اسنپ شات فوری برطرف می کند. کاوشگر شبکه آزمایشی کاردانو و سایر ملزومات آن نیز پس از گره جدید شاهد ارتقاءهایی بودند.

در حال حاضر، IOG در گزارش ارزیابی هفتگی خود گزارش می دهد که در حال کار بر روی انتشار نود آینده v.1.35.2 است. این نسخه امیدوار است در طول تست وسیل، بهبودهایی را به همراه داشته باشد و باگ های موجود در نسخه های نود قبلی را برطرف کند. این کار در حالی است که تیم‌ ها به آزمایش عملکرد وسیل ادامه می‌ دهند و از نزدیک با DApps و پروژه‌ هایی که بر روی کاردانو ساخته می‌ شوند کار می‌ کنند. آزمایش Plutus V2 نیز با استفاده از وسیل devnet ادامه می‌یابد.

در حال حاضر، 1040 پروژه در کاردانو در حال ساخت هستند، همچنین اخیرا 92 پروژه در کاردانو راه اندازی شده است. تعداد پروژه های NFT نیز 6304 مورد است، تعداد اسکریپت‌ های پلوتوس 2929 می باشد، در حالی که تعداد اسکریپت‌های Github به 2632 در هفته رسیده است.

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Uagsmv

3 هفته قبل
0
0

order microzide 25 mg without prescription – microzide online bisoprolol buy online

پاسخ