هدف بعدی لایت کوین توسط معامله گر قدیمی پیتر برانت 400 دلار تعیین شد

neda
2 سال قبل
خبر های فاندامنتال

پیتر برانت، معامله گر قدیمی، اولین اهداف خود را در لایت کوین پس از اینکه اخیراً در سه روز گذشته 43 درصد افزایش یافته است، منتشر کرده است. 

طبق تحلیل تکنیکال برندت، اولین مقاومت اصلی برای آلتکوین کلاسیک 400 دلار است. برانت در جدیدترین توئیت خود گفت که انتظار دارد قیمت بالای 395 دلار در سال 2021 دوباره آزمایش شود. علاوه بر این توییت، معامله‌گر نمودار لایت کوین را به اشتراک گذاشته است که در آن کاربران می‌توانند شکستن خط مقاومت را بر اساس بالاترین سطح قبلی در سپتامبر و منطقه مقاومت آینده مشاهده کنند. 

منطقه مقاومت مشخص شده با بالاترین قیمت لایت کوین در ماه می یعنی 414 دلار در ارتباط است. درست پس از رسیدن به ATH جدید، بازار کریپتو کلاسیک در عرض چند روز 60 درصد کاهش یافته است که منجر به تسلیم شدن گسترده از آن شد. پس از یک ردیابی بزرگ و فروش جهانی بازار ارزهای دیجیتال، اکثر معامله گران علاقه خود را به لایت کوین از دست دادند و در 170 روز گذشته در یک محدوده حرکت کردند.

قابل توجه ترین اقدام در نمودار در 13 سپتامبر زمانی که یک اعلان جعلی در مورد پذیرش لایت کوین توسط Walmart منتشر شد که منجر به افزایش شدید قیمت شد که متعاقباً ناپدید شد، مشاهده شد.

 برخی از کاربران خاطرنشان کردند که عملکرد سکه در برابر رقیب اصلی خود، اتریوم، غیرقابل قبول بود زیرا منجر به قیمت -91٪ شد، به این معنی که در حالی که اتریوم دائماً در حال افزایش است، لایت کوین یا در یک محدوده حرکت می کند یا در حال کاهش است. 

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Uzwfuz

4 هفته قبل
0
0

order ketoconazole online – mentax sale buy sporanox 100mg online cheap

پاسخ